17 lis 2014

O JEDZENIU i LOKOWANYM PRODUKCIE

Nie wiem czy to ta nadchodząca zima, czy co, ale żrem ostatnio jak smok.
Niby głodna nie jestem, a wciąż mam na coś ochotę więc mielę, przeżuwam i szperam w lodówce.
Pierwszy raz w życiu dorobiłam się oponki na brzuchu i zaczęłam rozważać, czy jakby M mnie tak porządnie ścisnął, to dałoby się, żeby ta oponka w cycki poszła?
Wagi jednakowoż w domu nie posiadam więc nie wiem ile to mam na plusie. 

Poza tym co?
Myjkę do okien sobie kupiłam.
No proszę państwa, że ja w takiej nieświadomości przez tyle lat żyłam, to ludzkie pojęcie przechodzi. Siedzę raz u sąsiadki Gosi, gadu gadu... ona mi, że musi okna myć, bo jej elewację robili na domu i że dobrze, że ma Karchera bo by się chyba wykończyła.
Na co ja: że co masz?
No myjkę taką.
Dała mi spróbować i ludzie!!!!
Natychmiast po powrocie do domu odpaliłam allegro i nabyłam produkt. W ciągu kilku chwil wypucowałam wszystkie okna w domu! Wszystkie! A mam ich sporo i są raczej duże niż małe. Do tego powiem Wam w sekrecie, że ja nie potrafię wypolerować okna tak, żeby nie było smug. No czyszczę i pucuję dopóki ręka z barku mi nie wypadnie i niby jest pięknie.... a jak słońce przyświeci to niech je drzwi ścisną. 
No i stanęliśmy w sobotę z M, jak nam słoneczko przypierdziusiało w największe okno w salonie i patrzymy na moje dzieło.... szukamy smug... no jest niby jedna mała gdzieś przy futrynie, ale proszę Was, reszta okna to kryształ! takie mycie to czysta rozkosz. Każdemu z większą liczbą okien polecam! Znaczy tym z mniejszą ilością okien też polecam, żeby nie było. 


W sobotę jedziemy ze starym na andrzejki.
Wiem trochę wcześnie ale co tam! 3 rok z rzędu w tym samy lokalu. Uchhh, doczekać się nie mogę (najbardziej liczę na dobre żarełko;)

Skoro jesteśmy w temacie spożywczym, to widziałam ten filmik już z 10 razy, a i tak pod koniec ryczę:


20 komentarzy:

  1. Mówisz, że ta myjka taka super? Bo ja mam z 30 okien w domu a tak strasznie nie lubię ich myć. Podaj mi linka do tej, którą kupiłaś plisss. Już od dłuższego czasu na taką myję choruję ale jeszcze nikt tak pięknie jej nie polecił jak ty. Zrzucę się z Mamą i może w końcu kupimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też mam dużo okien i te okna są duże więc w gruncie rzeczy taka myjka to skarb! A zrzutka to świetny pomysł, bo ona sporo kosztuje, a okna można myć wymiennie.... tylko ładować trzeba! :)
      Ja kupowałam tutaj:
      http://allegro.pl/myjka-do-okien-karcher-wv-50-plus-kurier-500ml-i4791872294.html
      wychodziło mi najtaniej bo cena jest już z przesyłką ;)

      Usuń
    2. Mam pytanie - czy niesamowitość tej myjki polega na samej myjce a czy na tym cudownym płynie, który jest do niej dołączony??? Próbowałas myć okna tą myjką przy użyciu standardowego płynu??

      Usuń
  2. ja slyszalam o tym karcherze, ale nie wiedziałam, ze takie dobre to to. Trzeba będzie sobie jakiś fundusz zalozyc i nabyc, skoro tak chwalisz... na moich 18 okien... :)
    ja tez zrem bez opamiętania, wszystko, jak leci, zdrowe i potencjalnie niezdrowe, a waga caly czas pokazuje coraz mniej -5kg w ciągu ostatnich 2,5 miesiąca przy zarciu bez opamiętania :DDDD czad! A gdyby tak oponka mogla w cycki pojsc, to chętnie ja sobie zapuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zawsze miałam, jadłam bez opamiętania, a waga jeśli już ruszała to w dół.... dopiero od roku mniej więcej widzę, że już nie ma lekko i jak zaczynam się obżerać to jestem w stanie przytyć. A jak się ochłodziło i skończyłam prace ogrodowe to masakra. Oponka jak ta lala ;)

      Usuń
    2. ja zawsze przy takim dzikim zarciu hodowalam oponke jak ta lala, pięknie w boczki szlo i nie tylko (a w cycki cholera nigdy!) i w sumie dopiero po porodzie mi się tak odmienilo, ze zrem i chudnem :)))

      Usuń
  3. zima idzie to jedzonko bardziej podchodzi ;-)
    udanych andrzejek! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcem link do tej myjki rewelki:))))Udanej imprezki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a prosze bardzo:
      http://allegro.pl/myjka-do-okien-karcher-wv-50-plus-kurier-500ml-i4791872294.html
      :)

      Usuń
  5. Bawcie się ze "starym" dobrze! ;) I też chce zobaczyć to cudo do okien :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Specjalnie dla Ciebie filmik
      https://www.youtube.com/watch?v=qK_8WVumx2w

      Usuń
  6. Jak dużo jesz to znaczy, że mroźna zima idzie :) . . . taki żarcik :) a tak poza tym to udanej imprezy życzę :) filmik fajny pokazuje jacy ludzie są. Biedny da a bogatszy nawet się nie podzieli :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa no.... może i jak mysy nabierają sadełka to i ta zima bardziej sroga nastanie... kto wie ;)

      Usuń
  7. hahahahha, gdyby z tym usciskiem funkcjonowalo to mielibysmy tylko biusciaste kobietki :)))
    Nad myjka sie juz kiedys zastanawialam....ale oczywiscie potrzeba mi obiektywnej oceny a nie reklamy i sloganow producenta :)
    Udanej imprezki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie fakt, same cycoliny by chodziły ;)
      Myjkę polecam jakby co! :)
      Dzięki:*

      Usuń
  8. Ooo taka myjka to byłoby dla mnie zbawienie! Już zaczynam na nią zbierać. Bo właśnie najgorsze są te smugi zauważane pod słońce... masakra wręcz... A jak mówisz, że po tym smug nie ma... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No i rycze...
    Okien mam na razie 8 i modle się aby długo tak zostało bo inaczej to będzie 19 do ogarnięcia.
    Nawet nie sprawdzam ile to to kosztuje,dla mnie na pewno za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  10. .........zawsze ten kto ma mało szybciej się podzieli niż osoba która ma wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę! Jak będę miała dom będę musiała o takim ułatwieniu pomyśleć, koniecznie!
    A co do pożerania - też tak mam. Ciągnie mnie do ciapania i paszcza mi się nie zamyka.

    A film faktycznie wzruszający. Ciarki mnie przeszły...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...