9 lip 2014

SZABLON nr 78346598236431 :)

Tiaaaa....
Ja tu niby pitu pitu o kryzysie blogowym, a tu nagle wczoraj bum i se szablonik po raz 78346598236431 zmieniłam i od razu mi się poprawiło ;)

Ja to jednak jestem wzrokowcem. Wchodze, pacze i jak mi się nie podoba to wychodze.... pewnie dlatego tak szybko opuszczałam blogowisko - bo mi się mój blog nie podobał :)
Oczywiście, żarcik taki.... ale coś w tym jest, że od razu mi się więcej chce, jak moje oczy są szczęśliwe.

Oczywiście jeszcze muszę zrobić sobie porządek w linkach i poprawić wygląd "stron/menu" górnego.... ale to stopniowo :)


Czy to, co zrobiłam jest w miarę czytelne?
Yes?
No?
Whatever?
Jakieś rady na opady?


Dobrze, a tak z innej beczki, to:
1. maluję obrazki akwarelami :)
2. zrobiłam wczoraj z siostrą jakieś 200 pierogów. część z mięsem, część z jagodami. wszystko poszło
3. oczywiście basen rozłożony, oczywiście przetestowany już wszerz i wzdłuż.... w związku z czym drugą noc z rzędu Gutek ma gorączkę i kaszel się objawił
4. walczymy więc dzielnie bo czekają nas dwie wycieczki w weekend i bardzo, ale to bardzo chciałabym, żeby doszły do skutku
5. wciąż nie znalazłam czasu, żeby pojechać kupić mój kredens.... tam tylko do 15.00 czynne więc trochę lipnie.... może jutro.
6. patrzę na te moje ściany i dochodzę do wniosku, że przydałoby się cały dół przemalować... grrr.... wszystkie na wysokości Gutkowych łapek są pięknie ozdobione. I M lata z gąbką i czyści, ale błeeee...... Poza tym - to chyba istotniejsze - kolor mi się opatrzył :) trza by zmienić :) M już się cieszy :-/
7. stolarz był - koniec lipca/początek sierpnia będą balustrady! matko, nie wierzę! :))))))))))
8. Trza ogród robić....gdyby ktoś miał za dużo kasy, to niech się podzieli, ok? :)
9. no to lecę.... bo farbki schną :)
10. pa




32 komentarze:

  1. 78346598236431 ten mi się podoba;-) Buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. ale obrazkami sie pochwalisz? A szablon ok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalę się :)
      Tylko muszę popracować nad aparatem.... bo mi się akumulator strasznie szybko wyczerpuje - dwa zdjęcia i po zawodach ;)

      Usuń
  3. Szablon ładny :) zjadłabym takiego swojskiego pierożka. Podeślesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myska, ty to jesteś talenciara!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha- żądam zobaczenia akwarelek!
      No prosiiim!

      Usuń
    2. Będą akwarelki :)
      Dzięki :*

      Usuń
  5. Ej no te akwarele to byś pokazała a nie tylko bąkniesz coś pod nosem... A gutkowe łapki na scianach to sobie opraw, a nie przemalowywać będziesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym jedną długą oprawkę tym łapkom zrobić - na całym dole, bo tyle tego :)

      Usuń
  6. bardzo ladnie mysko, bardzo :)
    kurcze... akwarele... po raz kolejny utwierdzam sie w przekonaniu, ze zdolniacha jestes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się dopiero okaże kfiatushku czy jestem zdolniacha, na razie tylko domownicy moją "sztukę" podziwiają i muszę się przełamać, coby komuś pokazać :)

      Usuń
  7. Przyłączam się do apeli o opublikowanie akwarelek !!! Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok :)
      Na razie myślę, co by ładnie w tych ramkach od Ciebie wyglądało..... może jakaś grafika, czy cuś :)

      Usuń
    2. Szkic węglem/ołówkiem ?

      Tyyyyy...a może ja ci jakiś rysunek zrobię ??? (ołówkiem) chcesz? Mogę ci narysować ze zdjęcia coś np. waszą rodzinkę :P

      Usuń
    3. Figa, dzięki, ale chcę sama spróbować.....muszę sobie tylko znaleźć jakiś wzór albo coś.... abstrakcja mi się marzy jakaś :)
      Już wiem, gdzie ramki będą wisieć, tylko czasu brak na wszystko - muszę najpierw przemalować ścianę, bo mnie już trafia ten kolor ;)

      Usuń
  8. fajny szablon i czytelny podoba mi się :-)
    zdrówka dużo i pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza z tym nie jestem, ale i ja chętnie zobaczę obrazki... więc czekamy ;)
    A basenu zazdroszczę.
    Kaszlu już nie - u nas angina na tapecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuuu, to też ładnie z tą anginą! :(
      Zdrówka!

      Usuń
  10. Szablon fajny,pierogi mniammm,akwarele też chcem zobaczyć:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladnie, delikatnie, tak Myskowo :)
    Literki mi troche male...ale to normalka na starosc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poważnie literki małe? ja tyż ślepawa więc ustawiałam pod siebie.... pewnie to od rozdzielczości kompa zależy, bo u mnie jest ok :-/
      pomyślę w każdym razie o tym :)

      Usuń
  12. Myska zawsze w pędzie ;))
    ładnie tu, zdecydowanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      ależ laska na zdjęciu!

      Usuń
  13. A ja nie umiem szablonów.... :-(

    Twoje są zawsze fajne - jasne i minimalistyczne. Lubię to.

    Ściany... moje to już nie mają sił krzyczeć o pomalowanie.... ale ciągle liczę, że załatwię to wraz z generalnym remontem, który w głowie od dawna, a w realu niewiadomo-kiedy!

    Pisze, maluje, ogród robi, piecze, gotuje, pszczoły ratuje, psy - nawet cudze - chowa, szablony sama robi... normalnie Myska! Weź! Bo masz za dużo talentów :-)))).

    Pozdrawiam upalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to straszna zabawa z tymi szablonami :-/

      A cóż to za talenty? wystarczy być bezrobotnym i mieć motorek w dupie :) Ja nie potrafię po prostu siedzieć i nic nie robić :)
      buziaki mokre od deszczu :)

      Usuń
  14. Fajny szablonik :D Ta wersja chyba najlepiej mi leży :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...