18 lut 2014

ZABAWA

Ej serio... co jest?
Niby piękna pogoda, słońce świeci, cieplusio i w ogóle szał pał, a tu taka jakaś niżna forma u wszystkich? O co cho? 
Ja też dzisiaj jakaś taka przymulona jestem i wszystko mi idzie jak po grudzie, a konkretnie to nie idzie wcale.
Plany miałam niesamowite, listę "tu du" wczoraj na kilometr zrobiłam, a dzisiaj albo zamknięte, albo nie ma, albo znowu zamknięte. Kilka razy klamkę pocałowałam więc wróciłam do domu. Jutro też jest dzień ;)

Post miał być o czymś innym, ale skoro się nie składa, weny nie mam, to czas wykorzystać zabawę, którą przekazała mi Szalonooka
Wiem, wiem, miałam już więcej nie bawić się w takie rzeczy, ale skoro dawno nie było niczego w tym rodzaju, to i nie znudzić się nie zdążyło. Więc korzystam z okazji i odpowiadam na pytania:P

  1. Gdzie jest Twój telefon? - leży aktualnie u mych stóp (choć właściwie powinnam napisać, że moje stopy spoczywają przy nim na stoliku;)
  2. Twój partner? - mąż
  3. Twoje włosy? - odrosły za bardzo, czas zadzwonić do pani Kasi
  4. Twoja mama? - fajna babka
  5. Twój tata? - fajny facet
  6. Twój ulubiony przedmiot materialny - mam kilka: zmywarka, pralka, tablet
  7. Twój sen zeszłej nocy - zakręcony jak słoik ogórków na zimę (koledzy z podstawówki i latanie po jakimś pustostanie;)
  8. Twój ulubiony napój - herbata 
  9. Twój wymarzony samochód - volvo 
  10. Pokój, w którym jesteś? - obecnie skąpany w słońcu 
  11. Twój eks? - yyyyy,eeeee, Boziu, jak to dawno temu było 
  12. Twój strach? - choroba, śmierć
  13. Kim chciałabyś być za 10 lat? - swoim szefem
  14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? - z mężem
  15. Jaka nie jesteś? - chciwa
  16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś, przed tą, co robisz teraz? - byłam na tzw. mieście;)
  17. Co masz na sobie? - jegginsy (sic.co za nazwa) i tunikę (i majtki i skarpetki i stanik - gwoli ścisłości;)
  18. Ulubiona książka? -  mam wiele
  19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? - bułę ziarnistą z masłem i dżemem + kawa
  20. Twoje życie? - jest takie, jakie powinno być
  21. Twój nastrój? - dzisiaj jakiś takiś dziwny
  22. Twój przyjaciel? - zarówno w formie męskiej jak i żeńskiej
  23. O czym teraz myślisz? - o zabiegu, który czeka mnie w piątek
  24. Co teraz robisz? - no jak to co? piszem to!
  25. Twoje lato? -  zapowiada się pracowicie - hurrej!
  26. Co jest w Twoim telewizorze? - nie wiem
  27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? - wczoraj
  28. Kiedy ostatni raz płakałaś? - w niedzielę (kiedy oglądałam naszych medalistów;)
  29. Szkoła? - skończona
  30. Czego teraz słuchasz? - radia kraków
  31. Twoje ulubione zajęcie w weekendy? - u nas to czas dla rodziny, bez komputerów, przeznaczony na wyjazdy, wycieczki i wspólne byczenie
  32. Wymarzona praca - pani na włościach
  33. Twój komputer -  whhhaaat? Jeniu, co za pytania ;) - lenovo - kogo to w ogóle obchodzi? :)
  34. Za oknem? - piękne słońce i ciepło :)
  35. Piwo? - uchhh jak lubię! Wódki nie pijam, wino dla mnie za ciężkie i łeb boli. Zostaje piwecko ;)
  36. Meksykańskie jedzenie? - uchhhh, jak lubię! Szczególnie, kiedy mogę popić piwem ;)
  37. Zima? - jakaś słaba tego roku... tfu, tfu (spluwam)
  38. Religia? - jest
  39. Wakacje? - nie mogę się doczekać!
  40. W Twoim łóżku? - same materacy zostały, bo reszta się wietrzy/pierze, ewentuanie jest w pracy ;)
  41. Miłość? - jak dobrze, że jest!
Dobra, to ilu osobom mam to przekazać?
Ee?
Lila, Stokrotka, Meg, Mamma Mia, Nefretytowe Zwierciadło, k
Berek, dziewczyny.
Odpowiedzi mają być jak najkrótsze (jeśli oczywiście będziecie miały ochotę;)


26 komentarzy:

  1. he, dzięki, muszę chyba te zaległe u dziewczyn wyszukać zanim się i na tę zdecyduje:)
    a przy pytaniu 33 odpowiedziałam Ci do monitora;) złodzieja, tak ze miej się na baczności bo nie wiadomo kto czyta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, no faktycznie... Niektóre pytania to jak wywiad przed rabunkowy :-)

      Usuń
  2. Całkiem sympatyczny ten tag, widziałam go kilka razy na YT i spodobał mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuj się poczestowana w takim razie :-)

      Usuń
  3. A mogę podpisać się pod Twoim? Bo tak naprawdę to musiałabym napisać to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz: P
      Za to możesz czuć się z motywowana! :-)
      Ewentualnie poczekaj do jutra, to chociaż inna pogodę będziesz mogła wpisać :-)
      PS
      Patrz, nawet zabieg będziesz też mogła powielic :-)

      Usuń
  4. Najbardziej się uśmiałam z odpowiedzi na 40 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesilenie wiosenne czy coś.
    Myska, sorry taki mamy klimat! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam cie, wiem z której mej stronicy mieszkasz. Teraz będe lokalizowała dokładniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forum się wyprę wszystkiego :)
      Lokalizuj, trudno nie jest :)

      Usuń
    2. Ale że samo centrum mojego sąsiedniego województwa? :)

      Usuń
    3. Nie, zachód Twojego województwa.
      No chyba, że województwa mamy jednak inne, haha :)

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację, odpowiem na pewno, ale chyba nie dziś, bo żem zrąbana z pracy wróciła i nawet najmniejszy wysiłek intelektualny to dla mnie dziś Kilimandżaro :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak...mnie się jakoś tak ciężko chodzi, zwalam to na pogodę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie poleciałaś Mysko, szybko i gładko - jak zawsze! 35 - no ba! 12- ta, to je najgorsze!, 15 - yhy, yhy, tyż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to piąteczkę przybijam Asiu, wiedziałam, że się zgodzimy :)

      Usuń
  10. Poczytalam Twoje- jestes ciekawa moich odpowiedzi ?? ;)
    zajrzyj, no serio...tak, dobrze widzisz :D
    http://luxusowa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ja widzę??? :)))))))))))))))))))))))
      haha, Lux, ale jaja! :)

      Usuń
    2. jaja jak balony!! ;)
      kurcze chyba to wszystko mi sie sni.... ;)

      Usuń
    3. Boże, żebym ja miała takie fajne sny :))))

      Usuń
  11. Też się pobawiłam, żebyś nie narzekała, że się nic nie dzieje;-) Buziak

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...