8 sty 2014

o URODZINACH i o STANIKACH

łojojoj, na śmierć zapomniał, że mój blogasek obchodził kilka dni temu swoje urodziny.
Czaicie?
Cztery pełne lata klepania w klawisze (dzięki eNNko;)
Cztery pełne lata czytania przez Was moich wypocin 
Nie wiem co straszniejsze ;)

Teraz powiem Wam coś, czego chyba jeszcze nikomu nie mówiłam.
Chyba. Bo pewna nie jestem.
Blogi zaczęłam czytać jeszcze na studiach, ale na dobre wciągnęły mnie, kiedy poszłam do pracy i miałam czasem troszku czasu, żeby pobuszować w necie. Wtedy albo ciupałam w gierki, albo właśnie czytałam blogi.
Miałam kilka ulubionych dziewczyn, których losy śledziłam i one przeżywały wszystko to, co ja teraz przeżywam. To znaczy poznawały się na żywo, przyjaźniły, etc., tak?
No.
I jak zakładałam w czynie desperackim swój własny blog (pierwszy wpis 01.01.2010 na onecie) to nawet nie marzyłam, że ja też tak kiedyś będę. Że też znajdę tutaj swoje bratnie dusze, że będę się poznawać z Wami na żywo i w ogóle. Nie powiem, że nie pomyślałam sobie wtedy, że owszem, byłoby miło, ale jakoś wolałam się nie jarać za wcześnie.
No więc mogę już chyba teraz powiedzieć, że spełniło się moje marzenie :)

Sorry, w przemowach nigdy nie byłam dobra, trema mnie zżerała, ale chcę powiedzieć, ekhem, że Wam dziękuję :) Tym najstarszym moim czytaczom i tym całkiem świeżym też.

Tymczasem o stanikach miało być...
bo wiecie, myślałam jak to zrobić.
Początkowo chciałam normalnie napisać co wiem, ale jak zaczęłam latać po różnych stronach w celu zgromadzenia i usystematyzowania informacji, to mało nie padłam od nadmiaru wiadomości.
Zatem wam tylko zalinkuję co i jak, ok?
Kto będzie chciał to skorzysta, a niezainteresowani nie wiem, idą sobie i już ;)

więc tak:
  • Trzy różne kanały na youtube z filmami instruktażowymi profesjonalnych brafitterek. Myślę, że każda znajdzie coś dla siebie. Są małe rodzynki i duże melony. Jest opis jak należy się mierzyć i co jest ważne w doborze odpowiedniego stanika.

         myBra
         bieliznaparie
         MamBrabielizna

  • mapa sklepów, w których ponoć można zasięgnąć fachowej porady (nie wiem, nie sprawdzałam, dlatego piszę "ponoć"

         stanikowa mapa

  • I chyba najbardziej znana strona na temat staników, czyli

         stanikomania
         w której macie sporo odsyłaczy do innych stron o tej samej tematyce (po prawej na dole) 

No.
Tyle chyba wystarczy.
Tam jest wszystko, serio.

Tymczasem w ramach kary, że zapomniałam o urodzinach mojego bloga, idę się ustawić do kąta, twarzą do ściany oczywiście.
A najlepiej to klęknę na grochu, drogi blogasku mój. O

26 komentarzy:

  1. no.... nie chcę być czepliwa, ale mnie korci zrobić drobną korektę....
    bo jeśli liczysz lata bloga od pierwszego wpisu na onecie, to.... moja Droga.... stuknęło Ci CZTERY lata klepania w klawiaturę!
    no tak, naprawdę: cały 2010, cały 2011, cały 2012 i cały 2013!!!!!

    gratulacje z okazji urodzin :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko, faktycznie :) gdzieś mi rok wsysło :)

      Usuń
  2. Mysko droga gratulacje i sto lat :D
    jestem Twoim świeżym słuchaczem ale wiernym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany.... nie wiem czy podołam 100 lat :)
      no ale będę się starać :)

      Usuń
  3. sto lat! ty nie klęcz w kacie tylko leć torta przygotowac i powysyłać wszystkim wiernym czytaczom po kawałku:)
    Ja uznaje ze ciasteczka były urodzinowe więc masz jedna wysyłkę mniej;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, coś ty, jak już bym się wzięła za tort to do wszystkich by poszło :)

      Usuń
  4. A ja to myślałam, że to Ty walniesz taki filmik instruktarzowy tak mierzyć, gdzie mierzyć itd. Ale by Ci wejść przybyło :D

    Wielu lat pisania i wielu przyjaźni blogowych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buahahaha :)))
      padłam!
      ja i filmik instruktażowy o cyckonoszach?! :))))
      Ale fakt faktem, że wejść by przybyło na stówę :)

      Usuń
  5. To najlepszego z okazji urodzin. Cztery lata! No, no:))))
    Co do drugiego wątku, to ja się w sieciówkach stanikuję, bo tak najszybciej i najwygodniej ale trzeba chyba się kiedyś wziąść i ogarnąć te swoje cyce u jakiejś profesjonalistki(ty) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sieciówkach? a w jakich sieciówkach? bo ja jakoś nie mogę trafić. Kiedyś lubiłam staniki z h&m, ale to było kilka lat temu i teraz nie wiem czy dalej by mi pasowały.... hmmmm.... trza by przymierzyć :)

      Od siebie polecam sklepy esotiq. Mają czasem spore upusty, a do tego zawsze pod koniec roku oferują dodatkowe 50% zniżki za zakupy powyżej 300zł. My się wtedy z siostrą i bratową umawiamy i idziemy we trzy, a potem właściwie grosze płacimy za bieliznę :) i też mają brafitterki :)

      Usuń
  6. Zaczęłam Cię czytać jakoś na początku Twojej twórczośći..pamiętam to uzależnienie od Twojego bloga,z którego do tej pory się nie wyleczyłam!Bo nie chcę,sama przyjemność i oby tak zawsze :)
    Nie zasłużyłas na taką karę!Ale znając Ciebie to nawet w kącie się nie nudzisz i coś fajnego obmyślasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że nawet w kącie się nie nudzę - znalazłam sporo pajęczyn! :-/
      Zdaje się, że jesteś jedną z moich najstarszych czytelniczek. Ja też dość dobrze pamiętam Twój blog na onecie ;)

      Usuń
  7. wow, cztery lata to dla mnie kosmos... mój niedługo będzie miał roczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko Mamma, ani się obejrzysz, a sama cztery świeczki zdmuchniesz :)

      Usuń
  8. Kolejnych 4 lat!!!! albo i dluzej !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech nam Zapiski Myski Żyją!!! Hip hip hura!!!

    Mój Żywotnik w kwietniu skończy 5, ale jak na żywotnik to i tak mało he he - choć szczerze powiem, że dla mnie to jednak dużo. Bardzo. Kiedy to leci, Mysko, co? Na Onecie prawie wcale blogów nie czytałam, więc Cię tam nie znałam. A od kiedy Cię znam? Mam wrażenie, że od zawsze ;).

    Ja najpierw założyłam swój a potem zaczęłam czytać inne blogi... Nawet się nie spodziewałam, że to się "tak potoczy".

    Ty jeszcze na tym grochu? Wstawaj i za karę to lepiej pisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, choć nie czytam Cię od początku, to bloga całego przeczytałam :))) I bardzo się cieszę, że się jakoś tu odnalazłyśmy :)

      coś ty, długo na tym grochu nie poklęczałam :)

      Usuń
  10. Cztery lata ?
    No to szacun za wytrwałości i konsekwencję !
    I kolejnych lat życzę . I znajomości też !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mysko kochana w tej chwili nie nasuwa mi się żaden fajny pomysł na obiad ale jak coś znajdę napiszę :)
    mnie ostatnio non stop smak na rybki nachodzi :D
    dołączam się do diety...klikania myszką ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, to jak coś wymyślisz, to pisz :) zawsze i o każdej porze :)
      rybki? mniam... rybki zdrowe, rybki smaczne :]

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...