25 paź 2013

O SZLACHETNOŚCI

Bardzo dziękuję Wam wszystkim za życzenia! :)
Postaram się podziękować w komentarzu każdemu z osobna, jednak to nie takie łatwe zadanie do wykonania, bo od godziny próbuję choć kilka słów napisać tutaj.
Ospa nieszczęsna daje się we znaki.
Gutek co chwila pochlipuje bo go swędzi i boli i raz na kilkanaście minut lata po salonie i odczynia taniec kondora i wrzeszczy.
Nie wiem już czym go wysmarować, żeby się tak nie rzucał :-/ 

Ale chciałabym Wam napisać o czymś ważnym.

Wiem, wiem, dopiero październik, ale tak naprawdę Mikołaj i Święta już niedługo i zaczynam pomalutku czuć ich delikatny podmuch na karku.
Pewnie nie tylko ja, choć są i tacy, których bardziej martwi ten fakt, niż cieszy. 

Nie za bardzo mam możliwość teraz się rozpisywać, ale zależy mi na czasie. 
Więc przechodząc do rzeczy, chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału w tegorocznej edycji Szlachetnej Paczki. 

Każdy może dołączyć się do tej akcji na swój własny sposób, ale nasza Lila naprawdę zaangażowała się w akcję i wpadła przy okazji na pomysł, żeby zorganizować zbiórkę szczególną, bo naszą własną. Blogerską. 
Nie muszę chyba pisać, że natychmiast przyklasnęłam w dłonie, nogi, uszy i co tam mam podwójne. 
Szczegóły TUTAJ 
Zgłaszajcie się, pisząc komentarze bądź @.
I pamiętajcie, że w kupie siła :)

Jeśli ktoś nie ma ochoty, bądź możliwości finansowych do przyłączenia się w taki sposób, to nie zniechęcajcie się, tylko zajrzyjcie na Stronę Paczki. Być może w Waszym regionie wciąż poszukują wolontariuszy i choć w ten sposób pomożecie. 
Pamiętajcie, że są tacy, którzy mają mniej.

PS
chciałabym Was jeszcze prosić o posłanie w świat tej wiadomości i kontaktu do Lili (bądź do mnie). Może uda nam się pomóc więcej niż jednej rodzinie :)
No co? Ja ambitnie podchodzę do zadania! I do was! Bo kto da radę, jak nie My? :))) 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to my powinniśmy Ci wszyscy dziękować :)

      Usuń
  2. Dopiero teraz zauważyłam że miałaś wczoraj urodziny,ja miałam przedwczoraj :-) ale zbieg okoliczności.
    No to spóźnione,ale szczere : Sto lat ! (na blogu oby )

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym roku się na to szykowałam, ale nic mi nie wyszło. Sama nie umiem, nie daję rady a nie znalazłam obok nikogo, kto by się ze mną współzajął więc cieszę się, że WY to teraz tutaj organizujecie. Ja się wpisuję. Ze szczegółami zapoznam się po niedzieli, bo jadę na weekend do P. a tam - wiadomo! Super dziewczyny, SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już któryś rok z rzędu się szykuję, w zeszłym roku na poważnie zainteresowałam się tym tematem, ale jak przeliczyłam ile kasy musiałabym wydać to niestety, ale musiałabym zrezygnować ze świąt u siebie :-/
      Nie miałam nawet śmiałości prosić blogową brać o pomoc! :)
      Super, że jest nas coraz więcej :)))
      Koniec roku dla nas to zawsze sporo wydatków. Wszyscy mamy urodziny, imieniny, mikołaj, święta i jeszcze wszystkie ubezpieczenia do opłacenia w grudniu mamy (dom, dwa samochody i coś tam jeszcze) masiakra.

      Usuń
  4. Ja się oczywiście przyłączam, możecie na mnie liczyć.
    W tamtym roku chcieliśmy zorganizować szlachetną paczkę w pracy w urzędzie. Ale za późno się za to zabrałyśmy i w końcu z GOPSu wybraliśmy 5 rodzin i dla nich zrobiliśmy wielkie paczki :) Radość była ogromna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Meg! Widać wiele osób o tym myślało.... dobrze że Lila zadziałała, to razem będziemy mogły coś fajnego stworzyć :)

      Usuń
  5. Przegapiłam Twoje urodziny!Wszystkiego co najpiękniejsze Mysko!
    Zabieram się za czytanie...czasu mam full,może na jakiś wolontariat się załapie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi Simero :))))
      czytaj, czytaj, a nuż coś ci się w oczy rzuci :)

      Usuń
  6. Spóźnione, ale z serca Sto lat, sto lat! Spełnienia marzeń i samych radości!!

    Co do paczki to zglaszam się i ja! Dużo nie mogę, ale ziarnko do ziarnka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mujer i za życzenia i za chęć pomocy :)
      Im nas więcej tym lepiej. Każdy wkład się liczy, nawet ten najmniejszy.
      :*

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...