24 paź 2013

O OSPIE I SKOMPRESOWANEJ LAURCE :)

Niestety, ale będę Was dręczyć :)
Jeszcze nie postanowiłam co kupię, choć szala przechyla się w stronę kredensu.
Niemniej jednak jestem na etapie zbierania danych i przetwarzania tychże.

Mój szwagier sprzętu foto ma po pachy więc muszę się go doradzić, może on by coś odsprzedał po rozsądnej cenie? Po co mu tyle tego? Dźwigać chłopaczyna tylko musi :)

Oczywiście, że najciemniej pod latarnią i dopiero na samiuśkim końcu przyszło mi do głowy, żeby jego o to zapytać :)

Wysłałam też @ do Pana  z zapytaniem ile by kredens co go sobie umyśliłam kosztował, czekam więc na odpowiedź. W kółko też wywracam allegro i tablicę do góry nogami i w końcu znajdę to, czego szukam :)

Tymczasem chciałam Wam powiedzieć, że wróciłam niedawno z Gutkiem od lekarza.
Ospa.
Całe dziecko w kropki.
Taki dziwny był wczoraj, ale nie miał żadnych innych objawów. Wieczorem pojawiły się pierwsze kropki, a rano było już wesoło ;)
A miałam takie fajne plany na jutrzejszy dzień :-/ 
Przed chwilą dzwoniła do mnie pani z przychodni, żeby zapytać z którego przedszkola jesteśmy. Jak jej powiedziałam, to się tylko roześmiała, że musi do sanepidu zadzwonić, bo zaraz po nas pielgrzymka się ustawiła z ospą. 

Tymczasem dostałam przed chwilą laurkę od dziecka.
Z wypomnianym wiekiem, gdyby ktoś miał wątpliwości ile lat dzisiaj kończę ;)
Ale hola, hola. 
Za 3 dni M ma też swój dzień, dlatego dziecko, coby się nie wysilać (wszak chore;) zrobiło dwa w jednym. 
Jako gratis flaga Indii, Monako i Bangladeszu :) 

no i kto uzbierał więcej serduszek? noo?? ;)

To takie coś a`la książka. Okładkę stanowi "dla mamy" w środku mamy flagi, a na końcowej okładce "dla taty". Wszystko poklejone jak należy, pół sztywtu na to poszło :) 

23 komentarze:

  1. O Kochana wszystkiego najlepszego z okazji tych 23 -cich urodzin ( nie przejmuj się każde Dziecko w wieku Gutka przestawia literki ) . I niech Ci się spełni chociaż jedno marzenie . Ale takie najbardziej skryte . I oby okazało się , że wypatrzona komoda jest tak tania, że starczy jeszcze na aparat, który Szwagier odda za grosze a na odkurzacz zrobią taką promocję , że aż szczęka opadnie w dół . I oby ta szczęka opadała jeszcze za każdym razem kiedy Gutek zada kolejne swoje mądre pytanie .Życzę Ci , aby nie zabrakło wiedzy na udzielenie odpowiedzi ( tudzież żeby wujek google zawsze był w stanie pomóc) .

    No i oczywiście uśmiechu na codzień, jak najwięcej powodów do radości, jak najmniej chorób wokół Ciebie . I czego tylko sobie życzysz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, bardzo bym sobie życzyła, żeby Gutek poprzestawiał te cyferki :)
      Nie mam jednak co się czarować - stara dupa i już ;)
      Dziękuję za życzenia, jakby tak się sprawdziły.... echhhh.... byłoby pięknie :))))

      Usuń
  2. Zatem jeszcze raz - sto lat! :)
    Listonosza nie spotkałaś, kwiatka nie przyniósł?

    Gutek jaki cwaniak, 2 w 1 ;) bomba!
    Teraz mi wsyrd, o M nie wiedziałam...sic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wsyrd...
      matko, a co to w ogóle

      wstyd - of kors
      teraz w s t y d z ę się podwójnie

      Usuń
    2. Że co? Że M?! A weź Ty, nie masz czym się przejmować?
      Zajadamy włąśnie z Gutkiem zawartość Twojej paczuszki :) Do kawy jak ta lala :)

      Usuń
  3. Kopara mi opadła jak weszłam na polecaną przez ciebie stronę. Takie cuda tam znalazłam. Sto lat Mysko!
    Kiedy widzimy się w Warszawie? Może 9 listopad byłby dobry? To długi weekend. Pomyśl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne te meble, nie? A do tego facet na żywo robi ponoć takie cuda.... co kto sobie wymarzy!
      Co do spotkanie to na razie trudno mi się umawiać, Gutkowe krostki przysłoniły mi mózg ;)

      Usuń
  4. Buuu, wiedziałam, żeś Skorpion z października, ale obstawiałam jego koniec :(. Bo bym cosik poleciła doręczyć z tej wspaniałej okazji.... Czyli zapisać 24-ty na dozgonną pamięć?

    Myseczko - wszystkiego najwspanialszego. Tylu kredensów, ile tylko zapragniesz! I ciągłych inspiracji! Przede wszystkim jednak ZDRÓWKA. By nie opuszczało ani Ciebie ani Twych bliskich. Radości co dnia.

    OOO, flagę Indii to i ja poproszę od Gutka!

    Ospa mówisz.... My już hurtowo przeszliśmy w tamtym roku. Było OSTRO! Tylko Olek łagodnie przeszedł - Maxi i Mohi - katastrofa po prostu. Mam nadzieję, że Gutek pójdzie Olkowym szlakiem i przemknie się niepostrzeżenie po tej chorobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana i ja się dołączam do życzeń !!!!! Sto Lat !!!! i zdrówka!!!!! my też rok temu przechodziliśmy ospę u Ali bo Jaśko szczepiony....było ciężko ale już nawet mało co pamiętam było i minęło ;******** zdrówka raz jeszcze

      Usuń
    2. haha, zapisać może. Mnie za to łatwo zapamiętać Twoje urodziny i Twoich chłopców (mojej siostry przy okazji też;)
      dziękuję za życzenia kochana!
      Pamiętam jak pisałaś o ospie swoich panów. Gutek póki co masakra.... nie wie co ma zrobić ze sobą, tak go swędzi/boli .
      Podawałaś coś przeciwświądowe?

      Usuń
    3. Nie podawałam, nic nam nie przepisali - tylko ten biały krem -Variderm czy jakoś podobnie i tabletki Hascovir - ale one są najlepsze "przed" (też pomysł kurde!). Gutek musi przecierpieć, po prostu - pierwszy tydzień będzie ciężki a drugi już z górki - Maks miał potworne krosty i aż dziw, że znaki nie zostały (tzn mikro-mikro na czole). Ponoć dobre są kąpiele w krochmalu. Ja nie stosowałam, bo... mi się nie chciało - tzn. raz Małego wykąpałam, ale on był wściekły i chciał siedzieć tylko na rękach a nie w wannie. Teraz mamy inny problem skórny i nie wiem czy to nie gorsze od ospy, ale nie będę się na razie "chwalić", bo mnie to normalnie wnerwia!

      Usuń
  5. Mysko wszystkiego co najlepsze, wielu dobrych ludzi wokół siebie (bo to chyba najważniejsze) i spełnienia marzeń :***
    Co do laurki to Gutek pewnie pomyślał, że skoro on na urodziny dostaje jeden prezent od Mamy i Taty to i Wam się należy jeden :D
    Ospy Wam współczuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, może racja z tą laurką i prezentem :) Dwa w jednym dostaje więc co się będzie wysilał :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. 100 lat, 100 lat niech zyje, zyje nam :)
    a kto??? MYSKA :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżu... jak ja Was kocham dziewczyny!
      Dzięki! :):*

      Usuń
  7. no to się rozpłynęłam:)))) cudna laurka-mój Najstarszy takie mi robił (z flagami również:D dasz wiarę???:P:P:P)
    Mysiu kochana nasza wszystkiego co najwspanialsze!!! kredensu, aparatu i odkurzacza również:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Gutki już tak mają!!! :) Lubek i mój Gutek widać podobni do siebie są :))))
      Dzięki kochana za życzenia! :)

      Usuń
  8. Życzenia najserdeczniejsze przesyłam (choć z lekkim poślizgiem - ot, wczoraj nie ogarnęłam wszystkiego).
    Dużo, dużo dobra, optymizmu i pogody w sercu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki eNNko, bardzo wielkie dzięki! :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...