8 paź 2013

JESIEŃ

No więc jeśli chodzi o październik, to znacznie bardziej podoba mi się od września. 
Rzekłabym nawet, że póki co jest cudny.
Słonecznie, ciepło, rano nieco mgliście, ale przecież taka mgła zapowiada piękno.

Wittchena sobie nie kupiłam, żeby było jasne. Doszłam do wniosku, że w sumie nie potrzebuję i to byłby zbędny kaprys.
Za to dzisiaj rano śmignęłam do lumpeksu i nabyłam śliczną skórkową torebunię za jedyne 5 zeta, a od mamy dostałam drugą.
Także bilans wychodzi mi in plus ;)

Poza tym zmieniłam domkowi szatę na jesienną i mnie to rajcuje jak nie wiem co.
Nic nie poradzę, ale jestem świrnięta na tym punkcie


Wejście ubrałam w żółcie i pomarańcze.
Garnki oczywiście przytachaliśmy z M od teściów, siostra M na jakimś złomowisku je wyszukała i stwierdziła, że nam się spodobają.
Oczywiście, że nam się spodobały, trzeba było je tylko wyczyścić i pomalować, bo niestety ale zardzewiołki z nich były straszne ;)


 Taras zaś zrobił się liliowy
(Gutek: mamo, to nie jest fioletowy, ani różowy, to jest liliowy! A kiedy ciocia Lila przyjedzie?)




A tak poza tym, to w niedzielę była u mnie babcia. 
Wszystkich zadziwiła wyrażając chęć odwiedzin. 
Zdaję sobie sprawę, że to był ostatni raz.
I ona też to wie.
Znika w oczach.
A ja w żaden sposób nie umiem jej pomóc.
Smutno mi.



17 komentarzy:

  1. Kochana jak u Ciebie pięknie i kolorowo, a przepraszam liliowo ;))
    tylko na koniec i mnie się smutno zrobiło...przytulam :*

    Buziaczyska dla całej Trójeczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te żółcie i pomarańcze w połączeniu z czernią są prześliczne :)))
    Dzielna Babcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięęęęęęęęęęęęęęknie.......
    Mysa, Ty to zdolna bestia jestes...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje :)
    Wow synek widzę wrażliwy na kolory :)

    Buziaki , trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam wrażliwy.... nazwa mu się podoba! miło się kojarzy! :)

      Usuń
  5. Gutek to naprawdę chłopiec ??? Liliowy - a skąd On zna to słowo ?
    Pięknie tam u Ciebie .
    Nie chcesz też udekorować mojego domu ?
    Bo u mnie jakoś tak szaro , buro i nie jesiennie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę chłopiec, a liliowy zastąpił u nas różowy i fioletowy :)
      Mgę dekorować.... spełniam się w tym :)

      Usuń
  6. Żuczek mój kochany... Ja też za Wami tęsknie.
    Musimy się jeszcze przed zimą zobaczyć. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie!
      choć zimą to u nas tyle śniegu, że na sanki byście wpadli (i grzańca) :)

      Usuń
  7. Dałaś czadu z tym wystrojem. Jest super hiper pięknie. Czy te grzyby to mają kapelusze z dyni???

    Co do Babci - wiem, że smutno :( a Gutek facet nietypowy, bo odróżnił kolor liliowy (ale chyba wiadomo z czyjego powodu;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzyby?
      kapelusze z dyni?
      :)
      to jedna z odmian dyni ozdobnej, nie wiem jak się faktycznie nazywa :)

      Kolor liliowy to wiadomo! od Lili! :)

      Usuń
  8. Pięknie u Ciebie Mysiu, zresztą, jak w każdą porę roku. ;-)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...