29 kwi 2013

!!!

Nie wiem o co cho, ale ta ankieta zwariowała do reszty.
Niedługo wstawię nową, najlepiej taką, która umie liczyć.

Tymczasem chciałam Wam coś pokazać.
Otóż jakiś czas temu przeprowadziłam krótkie rozeznanie wśród Was i wyszło mi, że przyda się utworzyć blog, w którym będziemy mogły zabawić się w handlary rzeczy mniej ważnych w naszych domach. 
także wygrzebujcie książki, ubrania, zabawki i co tam chcecie z kartonów, cykajcie fotki, stwarzajcie krótkie opisy, następnie piszcie posty 


A nuż (widelec, łyżka) znajdzie się ktoś, kto zechce kupić po rozsądnej cenie to, co oferujecie.
Regulamin dostępny na stronie.
Wszelkie pytania i chęć otrzymania zaproszenia do współtworzenia proszę kierować na adres
naszaklamociarnia@gmail.com.

Dziękuję za uwagę.
Do poczytania.



PS. Jest nowa ankieta, zagłosujecie jeszcze raz, prawda???

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a jak długo czekał na realizację! :)

      Witam u siebie :)

      Usuń
  2. Ejże!!!
    Ten pomysł jest KA-PI-TAL-NY!!
    I spróbuje rozeznać nt co można się pozbyć z moich zbiorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natusiu, grzeb, grzeb, może znajdziesz coś do pozbycia :)

      Usuń
  3. Zaankietowałam.;) Nie mogę się już doczekać nowej dostawy w Klamociarni.:))) Kartony przegrzebałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie. Cały czas ktoś u nas jest i nie mam kiedy :) Wczoraj jedni goście pojechali, dzisiaj przyjeżdża nowa dostawa, a jutro wyjeżdżamy my :) i tak w kółko :)

      Usuń
  4. Wow! Super, Mysiu, genialny pomysł! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam. Klamociarnia super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, a z tą klamociarnią to ciekawy pomysł :) Chociaż w sumie ja nie mam nic takiego co mogłabym sprzedać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :)
      może za jakiś czas pojawi się coś, co chciałabyś sprzedać....
      albo kupić :)

      Usuń
  7. dodaj w klamociarni opcję obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie nie wiem czy dodawać, bo ponoć blogger rezygnuje z tej funkcji niedługo i zostanie tylko google+
      Ale w sumie co mi szkodzi?:)

      Usuń
  8. Ja po majówce zrobię zrywa i coś wrzucę wreszcie ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...