8 mar 2013

5/7 - Rutyna

Rutyna C27 H30O16 - związek pochodzenia roślinnego, który najczęściej wchodzi w skład preparatów z wit. C (przedłuża jej działanie)
To tak tytułem wstępu
Bo tematem wyzwania na dzisiaj jest właśnie RUTYNA :)



I zdaję sobie w pełni sprawę z tego, że niekoniecznie o związek chemiczny chodzi... ale wybaczcie.... zboczenie zawodowe ;)

Coby nie robić reklamy, trochę ogołociłam pudełeczko z napisu ;)

Z RUTYNY - takiej normalnej, czyli ciągle powtarzanej czynności, która po czasie może się nudzić, chyba nie jestem dobra. Szybko się nużę i kombinuję, żeby urozmaicić sobie działania
Ja w ogóle lubię zmiany. Mniej więcej co 3-4 miesiące robię przemeblowanie w pokojach (przedwczoraj zamieniałam komody i regały w dwóch sypialniach! - plecy mi nawalają do dzisiaj :)Tak samo kombinuję z ubraniami, tu odpruję, tam doszyję, wszystko po to, żeby było inne i niepowtarzalne :)
Jedynie w uczuciach jestem dość stała.
Za to sprawdzian na rutyniarza roku bez wątpienia wygrałby mój synek - Gutek, i to w przedbiegach! 
To jest człowiek (człowieczek), który stanowczo nie lubi zmian i uwielbia powtarzające się wciąż schematy.
On wręcz kocha rutynę i natychmiast jego równowaga psychiczna jest zachwiana, kiedy jej brakuje :)
Mam nadzieję, że chociaż po części z tego wyrośnie, bo inaczej będzie mu ciężko w życiu.    

(NIE)rutynowe zdjęcia pozostałych uczestniczek  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...