9 mar 2013

6/7 - Cytat

Czasem w naszym życiu dzieje się tak.... że pewne rzeczy czy zdarzenia, leżą poza naszym zasięgiem. 
To znaczy, że choćbyśmy nie wiem co robili i tak nie mamy żadnego wpływu na ich finał.


Ale ile razy zdarza się, że choć możemy na coś oddziaływać, pozostajemy bierni?
No mnie na przykład często.
Ale ja jestem mysą. Małą, szarą i nieśmiałą ;)
Nie lubię jednak swoich słabości i staram się z nimi walczyć, a w takich sytuacjach w głowie siedzi mi maleńka Penelopa, która szpecze: every passing minute is another chance to turn it all around...
w wolnym tłumaczeniu: każda mijająca minuta, to szansa by coś zmienić ;)
I to autentycznie działa :)




Oglądaliście kiedyś "Vanilla Sky?"
Jeśli nie, to polecam, choćby tylko na wzgląd, że gra w nim właśnie Ona :)
Sam film na pewno ma kilka słabszych momentów, ale zdecydowanie potrafi wryć się w pamięć.
Przynajmniej mi.
A i muzyka też niczego sobie :)

No nie mówcie, że nie jest piękna :)))


PS
Przepraszam, nie wiem jak dzisiaj będzie z moimi odwiedzinami u Was - Gutek poległ z gorączką. Na razie jestem na etapie poszukiwania pediatry... żaden nie odbiera :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...