7 mar 2013

4/7 - kolekcja

Dzisiaj już 4 dzień wyzwania - KOLEKCJA.

Pamiętacie czasy, kiedy kolekcjonowało się historyjki z gum donald i turbo?
Albo opakowania z czekolad?
Starsi bracia mieli w zwyczaju zbierać puszki i układać na górze segmentu. Który wyższą wieżę / szerszy mur ułoży :)
Pocztówki też się zbierało i przypinało szpilkami na macie w pokoju (a propos pocztówek pshoom kocham Cię za to;)
Echhhh, to były czasy!!! :)))))



Obecnie nadmiar przedmiotów mnie nieco męczy, ale pewne rzeczy lubię po prostu mieć.
Mam spory zbiór kubków, talerzy, wazoników etc. z Ćmielowa (spadek po babci:) - niestety stoi w pudle (dwóch pudłach) i czeka na zmiłowanie.
Bardzo ale to bardzo lubię otaczać się książkami i ogólnie bezpiecznie czuję się w domach, w których te książki są. Chciałabym mieć całą kolekcję książek Chmielewskiej, Sowy, Irvinga i Zafona. Nie mam jeszcze wszystkich, ale pomalutku, powolutku i uzbieram :)
Za to mam cały zbiór wsiowych gazet



Od numeru pierwszego, po ostatni. Jedyna gazeta, którą kiedykolwiek prenumerowałam :)
No cóż,  kochamwies.pl :)

Lecę zobaczyć, jakie Wy rzeczy kolekcjonujecie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...