5 mar 2013

2/7 - Niebieski

Patrząc na wczorajszy dzień, wygląda na to, że najmilsze dla większości z nas są chwile spokoju z kawą :)

Za to tematem na dzisiaj jest kolor NIEBIESKI.
Wcale nie zamierzam ukrywać, że niebieski to jest MÓJ KOLOR! :)
Uwielbiam!
Mam bardzo dużo różnych ubrań w różnych jego odcieniach. Od błękitu, przez turkus po granaty i mój ulubiony - szaroniebieski :)
Nawet teraz mam na sobie granatowe jeansy i bluzkę w kolorze dzisiejszego nieba! :)



Niebieski kojarzy mi się ze świeżością i o dziwo energią.
To kolor nieba i morza.... to energia pod czystą postacią.
Może dlatego większość żeli, mydeł i wszelakich płynów w moim domu ma właśnie takie opakowanie ;)
Nawet Gutek ostatnio zauważył, że na mojej półce w łazience jest: tak niebiesko, mamo! :)

Dzisiaj za to pokazuję niebieski z którym nigdy się nie rozstaję:
Najczęściej słyszę: ale masz niebieskie oczy!
No nie wyprę się.
Zrobiłam zdjęcie w większym zbliżeniu... ale wiecie... starość nie radość, dlatego zostanie to :)





PS
Czy możecie polecić dobry krem na kurze łapki? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...