10 lut 2013

DZIEŃ 7/7 czyli o nonogramach i książkach

Właśnie dostałam ochrzan od Gutka, że "mamo w kinie się nie pisze nic na komputerze"
Bo my w kinie takim jesteśmy.
Domowym.
Ciemno, popcorn i "alvin i wiewiórki" ;)
Także muszę się sprężać :)

Wiecie, że to już ostatni dzień wyzwania?
Wiecie.
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Już w styczniowym wyzwaniu było dla mnie trudne dotarcie do wszystkich uczestniczek, a teraz to już niemal niemożliwe! Cieszę się jednak bardzo, że jest nas tyle!
Wyzwanie Uli ma wielką moc :)


Tematem siódmego dnia wyzwania jest ostatnia rzecz przed zaśnięciem. 

Zasypiam w domu ostatnia.
Zazwyczaj.
Lubię to niezmiernie, bo mam wtedy spokój i czas na swoje widzimisię. Tym widzimisiem są u mnie zawsze: książka i telefon :) (bardzo oryginalne, wiem;)
Jakiś czas temu, dzięki jednemu krótkiemu komentarzowi Lucy, spróbowałam ułożyć obrazek logiczny (5x5) i zachorowałam na ich punkcie! Zdradziłam pasjansa, sudoku i krzyżówki na rzecz nonogramów :) Gorsza sprawa bo kończą mi się aplikacje do ściągnięcia :) 
I tak sobie pykam kolejne plansze, a kiedy mi się znudzi, to macam za książką. Czytam od zawsze i zazwyczaj zasypiam z jakąś w dłoni. Inaczej już nie umiem :)



Coby mi nikt więcej nie zarzucał, że ściemniam z tym śniegiem, to mam dowody :)

Mamo, patrz! i luuuuu :)



I nawet słońce było :) (przez chwilkę :)



41 komentarzy:

  1. Ja dalej jak patrze na te wasze zdjęcia z podwórka to tak jakby z innego kraju :)
    U nas dalej zielono.
    Na studiach miałam fazę na obrazki logiczne, na wykładach siedziałam i liczyłam, przed spaniem liczyłam :) ale na papierze, nie umiem ani sudoku ani obrazków logicznych robić na telefonie czy kompie. To takie moje spaczenie, tak jak nie uznaję książek na kompie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoj, to może my faktycznie z różnych państw do siebie piszemy hihi :)

      Ja sudoku i krzyżówki też papierowe leciałam, ale obrazki nauczyłam się na telefonie i już się nie przerzucę :)
      Jeśli chodzi o książki, to innych niż papierowe również nie uznaję :)

      Usuń
  2. Kiedy nastaje cisza w domu i ja mam czas dla siebie. Bardzo lubię czytać, ale przed snem nie udaje mi się przeczytać chociażby dwóch kartek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Kadarko i ze mną bywa różnie. Jeśli książka mnie bardzo nie wciągnie, to najczęściej budzi mnie uderzającej o podłogę książki, bo okazuje się, że zasypiam po kilku stronach :) echhh, życie :)

      Usuń
  3. jak pięknie i biało!

    a czytanie potrafi całkiem nieźle uśpić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, szczególnie jak człowiek zmęczony... alb książka nudna :)

      Usuń
  4. Dużo śniegu u Ciebie ;)
    A u mnie deszcz leje...
    A co do książek, to kiedyś jedynie papierowe, ale mi się skończyło miejsce na regały i dałam się namówić na "maszynkę" do czytania i nie żałuję, i coraz bardziej ją lubię.
    A prawdziwe książki kupuję już tylko te, które zostaną ze mną na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pshoom, właśnie z tymi czytnikami to mam taki problem, że boję się, że jak raz spróbuję, to mi się spodoba :)
    a ja tak lubię miętosić papierki :)
    gdyby jeszcze mieć dom z gumy... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki za oknem!I taka sama tapeta w sypialni.Możesz zdradzić producenta i nazwe wzoru,bo czeka mnie remont w nieokreślonej przyszłośći...?
    Z tymi nonogramami to nie wiem o co chodzi...a o aplikacjach mi nie gadaj,bo mam taki phon co niby może,ba nawet musi a ja się nie znam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simerko, tapeta firmy Rash, wzór Glamour 404418
      kupowałam tutaj:
      http://etapety.pl/tapeta-scienna-glamour-404418-rasch-p-4191.html.
      Nie widziałam jej na żywo, zamówiłam trochę w ciemno :)
      Ja też się bałam aplikacji i w ogóle cokolwiek zrobić w tym telefonie... ale mi przeszło i teraz śmigam. Nie mówiąc o Gutku :) możesz przyjść do niego na przeszkolenie :)

      Usuń
    2. aha, tapeta w sklepie jest taka bardzo wyraźna.... na żywo wygląda nieco subtelniej :)

      Usuń
  7. i ja zasypiam ostatnia, z książką w rękach
    czasem w wannie, ale o tym cicho sza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, milczę jak gub.
      głup
      gróp
      grób.
      no. :)

      Usuń
  8. u mnie już coraz mnie j biało...czekam na wiosnę !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czekam na wiosnę! uchhhh, już się doczekać nie mogę :)

      Usuń
  9. piękne śnieżne fotki, chyba większość z nas tutaj lubi czytać, bo bardzo często to książki są tematem fotosów, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, książek u nas dostatek :) to chyba dobrze :))))

      Usuń
  10. U nas właśnie zaczął padać śnieg - już widzę co będzie dalej ;-)))

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super, że nie jesteśmy sami :)

      Usuń
  11. Co to za gry 5X5? Dlaczego ja jestem taka zacofana, że nie znam żadnych gier... hmmm
    Ależ tam u Was biało! Mam nadzieję, że już wszystko odśnieżone?
    Jak Twoje bicepsy? Żyjesz? ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5x5 to rozmiar nonogramu :) najłatwiejszy :) od niego zaczynałam, żeby zatrybić o co cho :)
      teraz jadę 20x20, 25x25 i 30x30 i nie mogę przestać! :)
      Moje bicepsy luz... nawet zakwasy sobie poszły precz! :)
      wczoraj znowu sypało, ale już dzisiaj mi się nie chciało odśnieżać :)

      Usuń
  12. O ja ale śniegu ... u nas nic.
    A książka i łóżko dla mnie odpada- zasypiam od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj i mnie się zdarza zasnąć po dwóch stronach ;)

      Usuń
  13. Myska co za śnieg jak się pytam ??!!
    Wiosnę wołaj a nie foty śniegu zamieszczasz ... :P
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, to był ostatni raz, chyba :)

      Usuń
  14. I u mnie tak biało jest.

    A ja tak długo siedzę przy dłubankach albo necie, że tylko światło mi zgasić pozostało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak pójdę usypiać Gutka i zaczynam mu czytać to już później jestem dętka i sama się ładuję na łóżko. Nie umiem w nocy długo siedzieć :) Nie wiem jakim cudem udawało mi się imprezować na studiach nieraz noc w noc :)

      Usuń
  15. Dzisiaj w nocy u nas też troszkę dosypało, na szczęście niedużo. Bo wcześniej już zdążyło "zabielić".

    Książki powiadasz... Znam temat dość dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak Liluś, ja wiem, że ty wiesz, że ja wiem, że książki to nasze drugie imię ;) choć Tobie i tak czytanie chyba idzie lepiej niż mi. Ja cały czas znajduję sobie coś do dłubanka :)

      Usuń
  16. Hmmm, obrazki logiczne... pierwszy raz słyszę =) może jakieś app'y polecisz =)
    Ja też lubię macać książki, a od czasu do czasu nawet swojego chłopa :D hihihi
    Pozdrawiam cieplutko Myska ;) dziękuję za odwiedziny Kochana!
    Buziole =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widzisz, a obrazki są super :)
      App'y to rozumiem, że o aplikacje chodzi? :)
      jeśli tak to ja macham: "Logic Sketch-Nonogram" i "Nemo Picross" póki co. Robiłam tez inne, ale już nie pamiętam jakie :)
      Dzięki również kochana!
      buziam!

      Usuń
  17. U nas też tyle śniegu. Piękna taka zima. Nie wiedziałam o istnieniu takich pbrazków, aplikacji... Ciekawe :) Cudna lampka i tapeta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w imieniu lampki i tapety dziękuję :)
      A obrazki jak najbardziej polecam każdemu, kto lubi sobie coś porozwiązywać :)

      Usuń
  18. Nigdy nie grałam w takie gry i chyba nie zacznę...wiem, jak to wciąga. Już wystarczy, że blog odebrał mnie mojej rodzinie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha... dokładnie... jest tak jak piszesz! jak człowiek zacznie to trudno się zatrzymać :)

      Usuń
  19. A ja już zasypiam bez książek. Jakoś tak ostatnio, co innego mi chodzi po głowie.;) Lampka przecudna, ma się ten gust, co nie, Myska?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam... o gustach się ponoć nie dyskutuje... mnie się wydaje, że jest ok, ale może mi się tak tylko wydaje :))))
      a co ci chodzi po głowie??:)

      Usuń
  20. Ach te książki wieczorami, najlepsze co może być, nieprawdaż? :D

    Zima wspaniała! Mówiłam wszystkim, że jeszcze spadnie śnieg a nikt nie chciał mi uwierzyć, a teraz macie :P Jest cudownie na dworze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdaż, prawdaż :)
      oj mamy śnieg :) i to sporo :) wciąż :)

      Usuń
  21. Mysko Moulinex nie głośniejszy niż zwykły robot.
    O sokowirówce pomyślę.

    :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie te rzeczy strasznie uzależniają:) Ładna zima:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...