9 lut 2013

DZIEŃ 6/7 czyli o paskach

  1. Oko mi lata. Chyba przedawkowałam kawę :)
  2. Gmail cały czas mi świruje... więc gdyby ktoś, gdzieś, kiedyś....to przepraszam, co złego to nie ja.
  3. Śniegu wciąż po kolana mamy. Grunt, że nie sypie więcej.
  4. Dzisiaj w punktach lecę, bo weekend jak zwykle w pośpiechu.
  5. Wieczorem zwalają się do nas sąsiedzi. Muszę coś przyszykować do wszamania dobrego, upiec ciasto i posprzątać hacjendę.
  6. Tematem zadanym na dzisiaj są PASKI

To dla mnie najłatwiejsze i najfajniejsze zadanie!
W przeciwieństwie do pomarańczowego, pasków u mnie aż nadmiar! 
Uwielbiam  je. 
Zarówno te subtelne, w które trzeba się wpatrzyć, żeby dostrzec między nimi różnicę, jak i te bardzo wyraziste!
Uwielbiam styl marynistyczny, zarówno w strojach, jak i we wnętrzach, a on dominuje w paski :)
W ogóle, to ze mnie jest taka paskowa dziewczyna! :)


Na którejś ścianie musiałam je walnąć. Innej opcji nie było. Padło na dwie w pokoju Gutka.


      7. Lecę. Jutro obiecuje wpaść do Was!
      8. To pa! 

41 komentarzy:

  1. Mysko - jak Ty masz ślicznie w domu. Detale dopracowane :-)))
    U nas bałagan i misz-masz ;-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciejko, nie wiem czy zauważyłaś, ale na zdjęciu nie ma całej komody i podłogi :) wzięłam ręką i zsunęłam co mi zawadzało :)

      Usuń
  2. A ja z paskami na bakier, ale moze pora to zmienic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj tam, nie możemy wszyscy lubić tego samego :)

      Usuń
  3. Masz komodę z Ikei Hemnes? Zakochana jestem w tej serii i to w tym kolorze. Na razie mamy jedna wąska komodę na 6 szuflad w korytarzu, bo reszta domku już umeblowana. Ale za każdym razem jak widzę tą serię, łóżka itd to dostaję ślinotoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tę serię... ale kolor już mi się troszku opatrzył :)

      Usuń
  4. Śliczna ściana ! I te marynistyczne akcenty na komodzie ! Lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! nie ma jak nautical style :)

      Usuń
  5. świetna komoda :) i w ogóle te paski do komody fajnie współgrają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłoby lepiej, gdyby komoda była mnie popularna hihi :)

      Usuń
  6. Oooo Jeeeeżuuu jaka śliczna tapeta <3
    Paski uwielbiam! <3
    Jak Ci lata oko, to magnez zażywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę do apteki :)
      fajny ten jeż... :)

      Usuń
  7. Uwielbiam styl marynistyczny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne paski - lubię takie zestawienia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać bez pomarańczowego :)

      Usuń
  9. Ładnie wykończone paski listwą. Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. To wręcz przeciwnie do mnie, mam na tapecie b. mało pasków (albo wręcz ich brak ;)). Miłego biesiadowania z sąsiadami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i całe szczęście, że wszystkie się czymś różnimy :) Dzięki temu taki urodzaj u Uli :)
      Biesiadowanie bardzo udane! dziękuję :)

      Usuń
  11. Piękne paski , te kolory są super :))

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne są bo takie kolorki w sam raz na ścianę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne pomieszczenie,w którym zaszalałam z kolorami hihi :)

      Usuń
  13. Piękny kącik! I te paski takie subtelne - bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie wiem czy te paski faktycznie są subtelne, ale faktem jest, że nie dają po gałach :)
      dzięki :)

      Usuń
  14. Mysia - jak Ty tam masz pięknie u siebie!! Ach!!
    Uwielbiam takie kolory i takie paski. I uwielbiam tą komodę. za każdym razem jak byłam ostatnio w Ikei to stałam przy tej komodzie z 10 min. i marzyłam....
    ;-)
    Zresztą, ja w ogóle uwielbiam komody. ;-)

    No to udanego wieczorku! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julitka, mówiłam Wam, żebyście przyjechały, to se popatrzysz na żywo :)
      Choć komoda przestaje mi się podobać, bo wszyscy ją znają :)
      ale fakt faktem, że ja też komody bardzo lubię :)

      Usuń
  15. Ładnie, ładnie, bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki, bardzo dzięki :)

      Usuń
  16. Jej ale ładnie to wyglada...lubię taką "jasność" ład i spokój..

    a u mnie znowu dzisiaj sypało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też.... ja mam dość już śniegu :)

      Usuń
  17. a wiesz, ze mi ostatnio tez oko latało ;) to brak magnezu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mysko melduję się i nadrabiam zaległości. U mnie w ogrodzie tez śnieg i śnieg ;)A paski super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katiuszko, jesteś nareszcie!
      Już się o Ciebie martwiłam :) Fajnie, że wracasz do nas :)

      Usuń
  19. Ślicznie tam u Gutka.
    I nie tylko z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...