8 lut 2013

DZIEŃ 5/7, czyli o miłości i Natalii

Czy jest ktoś chętny na masaż?
Znaczy nie na bycie masowanym, tylko tym masującym?
Ledwo dzisiaj zwlekłam się z łóżka. 
Pół dnia wczoraj odśnieżałam. 
Takiego czadu tej zimy jeszcze nie było.
Myślałam, że się rozpłaczę.


Pomijam już, że kiedy wracałam z Gutkiem z przedszkola, to utknęłam w zaspie.... bo czekałam aż Renia (sąsiadka) wjedzie do siebie na podwórko, bo stała na drodze, a że mam ciut pod górkę do siebie, to nie byłam w stanie pod nią wjechać jak już stanęłam i mogłam się z niej tylko sturlać. W związku z czym sturlałam się w zaspę (kochanie, stanęłam 5cm przed słupkiem, ale "zapomniałam" ci o tym wspomnieć, żebyś się na mnie nie denerwował :). Więc Renia, ja i córka Reni próbowałyśmy wydostać auto.... po chwili dołączył do nas listonosz i w 4 osoby, udało nam się przetransportować samochód przed bramę Reni. Do mnie było już za daleko. 
Kiedy więc M wrócił z pracy, z kolejną łopatą do odśnieżania (czwartą;) to zabraliśmy się do roboty. 
Ja po raz trzeci tego dnia.
Nawet Gutek pomagał! :)
A potem, kiedy skończyliśmy, to zrobiło się fajnie. Wytarzaliśmy się w śniegu (M mnie, ja Gutka.... próbowałam M obalić, ale nie udało mi się;)
I ulepiliśmy Natalię ;) Zapomnieliśmy o rękach, niemniej jednak Natalia stoi wciąż zadowolona więc chyba ok :)
 
I w ogóle czad z tym śniegiem, tak?
Ale niech już może więcej nie sypie, tak? :)

                                                                           *

Dzisiaj na tapecie w wyzwaniu fotograficznym mamy MIŁOŚĆ .
Na przekór pogodzie wklejam lato.... ku pokrzepieniu serc! 

Czasem mnie wkurzają jak cholera. Razem i każde z osobna... 
Ale nie da się ukryć, że kocham ich najbardziej na świecie! :)

66 komentarzy:

  1. Ja chcę lato!! Ale urocze to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gołe nogi, krótki rękaw...
    Ja już chcę ciepła.
    Śniegowi mówię już NIE ;)

    PS Fajna ta Wasza Natalia. A jak miał na imię zeszłoroczny? Bo nie pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku mieliśmy Eustachego, Juliana i Frosty`ego :) Wszystkie imiona wymyśla Gutek :)
      Mnie też już się marzy ciepełko :)

      Usuń
    2. No tak... to Eustachy był ;)
      jak mogłam zapomnieć ;)

      Usuń
    3. Ależ on imiona wymyśla! Ale... coś jest na rzeczy, skoro przeszedł na imiona żeńskie! ;-P
      Czyżby to już ten wiek? ;-)

      Usuń
  3. Buhahahahahahahahahahahhahaha Natalia-bałwan. Dobrze, że nikt z mojej rodziny tego nie widzi, bo by mi docinali cały dzień :D
    Moja imienniczka baaaaardzo dostojna i ładna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale musisz wiedzieć Noelko, że prosiłam Gutka o wymyślenie imienia, które lubi :) Wyszła mu Natalia (zapewne Natalia Boska z rodzinki.pl;) Natalie jak widać to fajne dziewczyny :)

      Usuń
    2. Hahaha:D tak mi mów :D

      Natalia Boska, to faktycznie super babka:D

      Usuń
  4. U mnie ani grama śniegu. Jak to jest możliwe? CHyba wpadnę do Ciebie z taczką i sobie przywiozę trochę tego puchu :D
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie! wpadaj! kawę i ciacho zapewniam do tego :)

      Usuń
  5. A u nas tylko delikatnie oprószony śniegiem świat :-)
    Chłopcy marzą o takim bałwanie... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciejko, pakuj chłopaków do auta i przyjeżdżajcie... nie wygląda jakby miało stopnieć więc spokojnie zdążycie i ulepicie co będziecie chcieli! :)

      Usuń
  6. Gdzie taka zima że odśnieżać można ? :)

    No wiadomo że to miłość :) Najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Podkarpaciu :) w ogóle ściana wschodnia zasypana! :)

      Usuń
  7. Natalia piekna jest, a Ty Mysko masz aerobik calkiem za darmoche ;) W dodatku na swiezym powietrzu ;)
    Ludzie, skad u Was tyle sniegu? U mnie juz zielono za oknem jest i slonce coraz smielej wyglada zza chmur :))) Serio! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że co? że jak? że słońce? że zielono?????
      zamieniamy się! :)

      Usuń
  8. To zdjęcie Twoich chłopaków po prostu mnie rozczuliło... :-)

    Ale się wczoraj narobiłaś z tą łopatą! Narobisz sobie porządnych bicepsów Mysiu! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, na następnym spotkaniu będę jak pudzian. nie poznacie mnie :) tylko głowa mała zostanie :)

      Usuń
    2. Hahaha :-))))
      Właśnie próbuję sobie to wyobrazić... ;-D

      Usuń
  9. Natala zajebista, cóż że bez rąk, każdy ma jakąś ułomność:)Śnieg jest piękny, gdy się siedzi w cieplutkim domku i pije herbatkę, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no muszę przyznać, że dzisiaj z domu, kiedy słoneczko lekko przyświeca, to faktycznie ten śnieg mnie tak bardzo nie denerwuje :)

      Usuń
  10. Mnie moi też wkurzają... Ale jak tu ich nie kochać?

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas też nawaliło paskudztwa ale prognozy długoterminowe robią nadzieję na +5 koło 15 temu to już żaden śnieg nie da rady :))
    A co do Miłości to tak wiem rozumiem i się zgadzam zupełnie bo ja też :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łeeee... nie wiem co gorsze, ten śnieg czy ciapa :)
      z miłością już tak jest :)

      Usuń
    2. ciapa jest szansą na wyschnięcie, a śnieg niestety tylko szansą na ciapę ;)

      Usuń
  12. Z tym śniegiem u Was to masakra jakaś, a może wstawiłaś z zeszłego miesiąca zdjęcie :)??? Bo u mnie za oknem, czarno, buro, trawkę widać poprzecinaną kretowinami. Tylko widok umilają sarenki, które codziennie przychodzą na pola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak babcię kocham, zdjęcia robione wczoraj (te zimowe oczywiście;) dzisiaj będę kolejne cykać więc wkrótce też ujawnię :)

      Usuń
    2. oooo widzę, że wylądowałam u Ciebie na pasku :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  13. Ja mam to samo! Wczoraj odśnieżałam kilka razy dwa podjazdy, schody a dzisiaj cierpię... Niestety świadczy to o małej dawce ruchu na co dzień. No i jeśli chodzi o miłość, to podobnie. Czasem wkurzają i chętnie bym wykupiła im lot na księżyc ale kocham najbardziej na świecie i jak stąd, do księżyca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcie :)
    Lato przyjdź!! Mam już dość odśnieżania auta i ślizgich dróg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam wymagająca nie jestem. Mnie wystarczy wiosna :)

      Usuń
  15. Natalia bardzo przystojna!
    A oni wkurzają, bo tak mają w scenariuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu Natalii :)
      przekażę :)

      Usuń
  16. Jak włażą na głowę to wszyscy naraz! Ale jak tu ich nie kochać :)
    I wiesz co? Tyle śniegu macie to Natalce towarzystwo doróbcie, zaraz się luźniej zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam już nie tknę śniegu... obiecałam sobie :)
      czuję przesyt, tym bardziej, że wczoraj wyhulałam się na sankach :)

      Usuń
  17. Piękne to zdjęcie Twoich Miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalia czaderska!
    A zdjęcie Chłopaków piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia wyjątkowo nam się udała :)
      dzięki :)

      Usuń
  19. Natalia wymiata!
    No i Twoje chłopaki, rewelacyjni są!

    OdpowiedzUsuń
  20. Natalia z Milo? Ona nie miała Wenus? Tak mi te ręce zasugerowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje się, że Wenus mogłaby się obrazić za ten obły kształt :)

      Usuń
  21. Super zdjęcie :) relacje pomiędzy ojcem a synem bezcenne :)

    A Natalia jest boska :))

    To nieźle u Was napadało , u nas bardzo delikatnie (wielkopolska)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, od pewnego czasu zauważam jak ważny ojciec jest dla syna.
      Podkarpacie całe w śniegu! :)

      Usuń
  22. Natalia jest boska, super pomysl, żądamy parytetu wsród bałwanów!!!

    Zdjęcie, Mysko, jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddam cały śnieg za free :)
      dzięki Anutku :)

      Usuń
    2. nie chciałabyś kiedyś wziąć udziału w takiej zabawie? :)

      Usuń
  23. muszę przyznać, że Natalia wyszła Wam rewelacyjnie ;D

    Śnieg, śnieg, śnieg wszędzie widzę śnieg! U mnie jest go tyle, że mogłabym tirami wywozić do afryki! Dobrze, że dzisiaj już nie sypało, bo chyba bym w pracy nocowała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olimpio, to ja się dołączę może do tych tirów i oddam też swój :)
      Masakra ile śniegu :) u nas :)

      Usuń
  24. Ukazałaś tu negatywną stronę białego puchu ;) a przecież zima jest taka pięęęęękna... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yhmmm, piękna bywa - w ciepłym domku :)

      Usuń
  25. Eh te nasze chłopaki :)- cóż byśmy bez nich poczęły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale u was zima! U mnie roztopy. Niech Natalia trzyma się jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha... ale jednak nie za długo :)

      Usuń
  27. A u nas po śniegu. Gdyby nie to, że ziemia jeszcze zmarznięta to... no grabie już oglądałam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź sobie troszkę.... proszę....:)

      Usuń
  28. Natalka jest cudna i tak ładnie ubrana - jednak ten śnieg na coś się przydał :)))
    Zdjęcie chłopaków jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dziecko przegoniło mnie równo po szaliki. przyszłam z jednym,, to usłyszałam "a spódniczka gdzie?" :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  29. po przeczytaniu tego posta czuję się wykończona:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...