19 gru 2012

SPECIAL DELIVERIES :)

Oj, co ja wam tu będę gryzmolić.
Pisanie kartek jest do bani.
Trzeba najpierw je kupić, potem wypisać życzenia, potem jeszcze jechać na pocztę i wysłać.
Tyle przy tym zachodu, że hoho (ho, ho, ho;)

Ale.

Dostawanie kartek jest mega.
a nawet giga.
albo tera.
(dalszych nie pamiętam...  peta? i coś tam, coś tam jeszcze było;)

Więc zapewne rozumiecie?
Czuję wewnętrznie co roku, że muszę to zrobić.
Że muszę jechać, kupić kartki, wypisać życzenia, a potem śmigać na pocztę, żeby wysłać.
Że wkładam w to więcej siebie.
Bo pppppfffffff, wklepać smsa z życzeniami, lub przesłać dalej właśnie otrzymanego to pfffff.
No czasem się nie da inaczej, a i owszem.
Ale jak się da, to czemu nie... skoro otrzymywanie ich jest mega (giga, tera, peta...;)

Wczoraj aż podskoczyłam na widok listonosza. I nie, że on jakiś wybitnie przystojny.Nie, nie.
Miał dla mnie 5 kopert i jedno pudełeczko.
iiiiiiiihhhhhhhhaaaaaaaa
Owszem... napotkałam jeden opdad w postaci rachunku.... ale to do M ;)
Natomiast reszta to czysta rozkosz :)


DO/OD WAS :)
 A poza kartkami dostałam jeszcze....
....ekhem... dostaliśmy (ja, m, gutek i onufry) jeszcze to:

czyli wygrana rozdawajka u Bea (ciastka) i nagroda dla Onufrego w konkursie Miśś Roku 2012 od naszej Magbill :)))

Dzięki dziewczyny!
Dobrze, że zdjęcie zdążyłam wczoraj cyknąć, bo w zasadzie ostała się tylko filcowa zawieszka :)
(premenstrual u mnie jak nic;)

Dobra, lecę wstawić piernik do piernika,
yyyyyy
piekarnik do piekarnika
yyyyy
piernik do piekarnika
bo potem śmigam po siakieś prezenty ;)
Ahoj przygodo!


ooooo, właśnie mi Gutka z brzucha wyciągają....
Zdrowia Synku,
Jesteś idealny!
Bardzo Cię kochamy!
mama i tata

16 komentarzy:

  1. :D smacznego ;))) ja też lubię BARDZO bardzo lubię :))) faajne są te święta :))) wszystkiego najlepszego Gutku!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu Gutka za życzenia! :)
      a w swoim za ciacha! :)

      Usuń
  2. I od razu jak światecznie się zrobiło dzięki tym karteczkom :)
    O piernik mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano świątecznie :)
      muszę je wszystkie popowieszać gdzieś :)

      Usuń
  3. :))))))))))) ja w tym roku wysłałam trochę kartek, ale i tak nie do wszystkich co planowałam... No - i wiele już dostałam - w tym większość zagramaniczna ;).

    Ciasteczka bombowe :). Na pewno pycha, ale że mogę próbować jedynie oczyma to rzeknę - piękne ! Lucky Myska ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amishko, dostałam już kartkę od Ciebie! Dzięki kochana moja!
      Ja moje posłałam we wtorek wszystkie... ale priorytetami... ma nadzieję że dotrą przed świętami :)

      Usuń
    2. Ach, dojdą czy nie - i tak wiemy, że najlepszego sobie życzymy :). Mimo to - dziękuję bardzo Mysko, dziś sprawdzę skrytkę, bo listonosz nauczył się wszystko już do niej wrzucać co jest do nas adresowane. Więc często naginam na główną pocztę po to by zobaczyć, czy czegoś nie ma adresowanego na dom. Przeważnie jest wszystko hi hi hi ;).

      Usuń
  4. Najlepsze życzenia dla Gutka! :-)

    Super dostawać karteczki, oj super! Mega, giga i co tam jeszcze! ;-D

    Jak to ostała się tylko filocowa zawieszka??? Onufrego też z rozpędu zjadłaś??! ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha.... onufry też się ostał.... ledwo :)

      dzięki za życzenia dla Gutka :)

      Usuń
  5. * filcowa oczywiście miało być ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah biedny Onufry :))))

      Usuń
    2. nawet bym się nie zorientowała, że źle napisałaś :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta. Dużo zdrówka, samych radości i wciąż niezmiennie wspaniałych i kochających rodziców :) I braciszka/siostrzyczki :P

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Figa... tego braciszka Gutek bierze pod uwagę :)

      Usuń
  7. Samych cudowności, zdrówka i spełnienia marzeń !!!!dla Synka!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...