31 gru 2012

NAJLEPSZEGO (grrrr)

No mało mnie szlag nie trafił.
Pojechałam tylko po kilka rzeczy do sklepu, a w nim masakra jakaś.
Ludzie szykują się na koniec roku jak na wojnę.
Nawet koniec świata nie okazał się chyba tak łaskawy dla sprzedawców jak dzisiejszy dzień.
Zamiast pół godziny w sklepie spędziłam w nim ze dwie i pół (pół stałam w kolejce do kasy).

Tak mi wychodzi, że nienawidzę zakupów.
Jeszcze sobie wracam spokojnie, a tu M dzwoni gdzie ja jestem bo stolarz czeka pod drzwiami.
No jak to gdzie?
W aucie.
Jadę z zawrotną prędkością 20km/h i ani widu więcej. Przede mną jeszcze 6km więc za fefdziesiąt godzin będę w domu. 
grrrrrr
bardzo widać, że mam pms-a?
komuś coś odgryźć może?

Do tego stolarz  jeszcze smrodzi mi jakimś lakierem.
Znowu się z Gutkiem sztachniemy.
Na wieczorną imprezę jak ta lala ;)
Idziecie gdzieś?
My do sąsiadów.
Nic więcej może już dzisiaj pisać nie będę.
Idę ćwiczyć kwiat lotosu i machnę może siakąś sałatkę w ramach relaksu.
Ahoj!



ryjbuk.pl

goodfon.com

stylowi.pl


popkorn.pl

Pamiętajcie, żeby zatańczyć dzisiaj na stole.... choćby tylko dla siebie ;)
lub męża
lub żony
psa
kota
chomika
ok idę.


12 komentarzy:

  1. Czekam na Żółwia aż wróci z siłowni i wskakuję na stół. Albo najpierw przećwiczę przed Gabiszonem!;-]

    Szczęśliwego Nowego!! Oby pms-y były mniej dokuczliwe!;-]

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwego mysko...
    nie wiem czy mój maleńki stolik to wytrzyma, ale jak trzeba to trzeba ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być inny mebel :)
      Szczęśliwego Olu! :)

      Usuń
  3. A ku ku! Ja tu nowa!
    Sto lat kochani, niech się wam darzy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ku ku. Skądś znam tą buźkę :)
      Od Kobiety może? :)
      Niech się i Tobie darzy Noelko i witam u siebie :)

      Usuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku życzy Mysce, M. i Gutkowi Królowa (któa jednakże na stole tańczyć nie zamierza :)) i Banda Czworga :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, ani ja nie zatańczyłam :)
      Szczęśliwego Anutku dla całej Twojej Bandy :)

      Usuń
  5. Najlepszego!
    Chcę taką torebkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna ta torebka, nie? :)
      Najlepszego Lucy!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...