28 gru 2012

6DNI i 3,5KG PÓŹNIEJ...

Wszystko pięknie, fajnie z tym kalendarzem adwentowym, tylko dlaczego tak szybko się skończył, mamo?
I czemu Aniołek już nie przychodzi? 
I kiedy znowu taki zrobimy (tylko większe te pudełeczka, mamo)
I jak to za rok? 
Ja chcę jeszcze raz!

Natomiast elektryczna szczoteczka do zębów dla dziecka to jest to!
Zero napominania, przypominania i ogólnie 5 milionów razy dziennie te zęby są czyszczone.
Zapewne zapał mu kiedyś minie, tak sądzę, ale póki co jest git.

Wam Święta też tak szybko minęły?
Wczoraj z rozpędu jeszcze posprzątałam, ale dzisiaj laba. Obiad przygotuję i palcem więcej nie kiwnę, przyrzekam. 
Żartowałam! :)
Wracam do Dziadka Zegara, bo ździebko zaniedbałam go przez ostatni miesiąc. M zdążył mi go z garażu wyprowadzić bo miejsce mu było potrzebne i przenieść do nieczynnej jeszcze sypialni i tam musiałam sobie wczoraj zmontować nowe stanowisko. No i zabawiłam się tą moją nową małą multiszlifierką i powiem Wam, że to jest to! W końcu bez przekleństw szlifuję te maleńkie fragmenty, kurka, co to palce mi nie chcą, kurka, wejść, a jest ich tam bez liku.

Dobra, ale ja mam pytanie do Was?
Czy ktoś z Was bloguje z tableta?
Bo muszę kupić nowego klaptoka, bo ten już niedomaga staruszek i już nawet mniej więcej wiedziałam co chcę, ale braciak teraz jak przyjechał, dał mi się chwilę pobawić swoim tabletem i zdurłam całkiem ;)
No fajne to to takie maleństwo kurcze.. cieniutkie i śliczne to to takie...
ale nie pytałam czy fajnie się z tego bloguje, bo co się będę ujawniać rodzinie :)
Więc jeśli jest ktoś, kto ma tableta, bądź zna się na tym, to go pytam:
a) jak wygląda blogowanie z tego?
b) poza bloggerem używam przede wszystkim office i photoshopa (bez niego mysa nie żyje) więc co z nimi? jakieś problemy?
c) i w ogóle czy się opyla, a może lepiej zwykłego lapka?
d )jak nie lepiej lapka tylko tableta, to na co zwrócić uwagę przy kupnie?
Będę dźwięczna za porady :)

No, a dzisiaj śniło mi się , że miałam sztuczną szczękę... taką do szklanki :) czad, kurka wodna, nie ma co ;)

10 komentarzy:

  1. :)

    Szczeka mnie powaliła;) to pewnie z tą szczoteczką tak ci sie skojazryło i przyśniło, wiec i Ty kilkanaście razy myj ząbki bo jak nie to już wiesz co;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem... ząbki w szklaneczce :)

      Usuń
  2. Wiesz, ja też chcę jeszcze raz! Te Święta! :-]
    To Twoja rodzina zupełnie nie wie, że blogujesz??? Naprawdę?? To jak Ci się to udaje??
    Szczoteczka na prezent ... dzieci to jednak mają fantazję!;-]
    Wszystkiego najlepszego poświątecznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina nie wie. No, chyba że mąż to też rodzina :) Bo tylko M wie :)
      Obawiam się w dodatku, że przyznanie się do tego przed na przykład moimi rodzicami byłoby równoznaczne z zamknięciem bloga :-/
      Najlepszego żółwico!

      Usuń
  3. Ja też jakiś czas temu dostałam świrka na punkcie tableta, ale niestety pieniążków brak na tą chwilę...

    Wiedziałam, że ta szczoteczka to strzał w dziesiątkę będzie! W końcu to dziecka życzenie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też piniądzów w nadmiarze brak... ale ten komp ledwo zipie. To nie kaprys w tej chwili tylko konieczność :)

      Usuń
  4. Nie wiem jak się z tabletu bloguje, bo nie chcę wchodzić na bloga - gdyż to sprzęt Wysokiego i potem jak on gdzieś wyjedzie to pożycza to czasem kolegom, niechby któryś przez historię wlazł to bym chyba umarła :)
    To wszystko chyba zależy od jakości sprzetu i systemu. U nas jest android na tablecie więc wyglada to inaczej niż w laptopie.
    Mamy tablet z klawiaturą normalną, zabudowaną w tym etui do tabletu (czyli można używać jak normalnego laptopa po podłączeniu klawiatury) albo ekranowa ... ale ja tego nie lubię. Bateria też tylko na 2-3 godziny starcza... jak dla mnie zbyt krótko.
    Możesz na próbę założyć jakiegoś bloga szablonowego i spróbować w sklepie na to wejść i coś nabazgrać.
    Nie mam pojęcia jak chodzą na tabletach programy graficzne ale bez myszki ani rusz - uważam ! I to takiej bezprzewodowej!
    Tablet u nas do czytania e-booków służy i na czas podróży Młodszemu do grania. Ale my mamy taki tani sprzęt... te dobrej klasy myslę, że są porównywalne do laptopów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o blogowanie mi głównie chodzi :)
      A do programów graficznych nie są fajniejsze te ołówki? Lepiej myszką? Sama nie wiem.... czasem mi brakuje bardziej precyzyjnego narzędzia niż mysz :)

      e-booków nie czytam i jeszcze zapewne jakiś czas mnie nie przekonają. Póki co jestem staroświecka i lubię czuć książkę w ręce i ten specyficzny smrodek :)
      Baterię faktycznie masz kiepską, bo mojego brata trzyma 8 godzin (przy ciągłym graniu), ale w porównaniu do mojego lapka to i tak super (30min;)

      Usuń
  5. Ja bloguje z tableta. Ale tylko wtedy, gdy nie wrzucam zdjec na bloga... Generalnie pisze sie ok, choc znacznie wolniej niz na normalnej klawiaturae. No, chyba, ze ktos dokupi sobie klawiaturke.
    Office na androida jeszcze nie znalazlam. Wie, ze jest jakis quickoffice, czy cus... ;-) ale nie korzystam.
    Blogger wyglada identycznie jak w normalnych przegladarkach.

    Ja wykorzystuje tableta raczej do czytania blogow, buszowania w sieci i ewentualnie czytania pdf. No i robi mi tez za stache pogodowa, hehe. Na co dzien do blogowania - dodawania postoe itd raczej nie polecam.

    Moim zdaniem lepiej zainwestowac w laptopa, niz w tableta. Ja mam samsung galaxy tab. Fajna zabawka i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No włąśnie chyba muszę iść do sklepu i wypróbować. Wiem, że coś takiego jak quickoffice jest, ale nie wiem czy to wygląda tak samo jak normalny, czy co....
      I ten photoshop mnie morduje strasznie, bo to dla mnie wyznacznik kupna. Bez office przeżyję, ale bez ps nie :)

      Musze się zastanowić i przetestowac po sklepach i poczytać jeszcze opinii na necie.
      Dzięki Szminko za konkretny komentarz :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...