22 gru 2012

FIĘTA, FIĘTA, ZMYKAM WIĘC...

... ale na krótko.
Jutro rano jedziemy do teściów.
Wigilia tam.
Szkoda.
Bo lubię u siebie... mama obiecała, że kilka pierogów schowa mi głęboko i jak wrócę, to sobie zjem.

Dobra, już późno, a ja muszę dokończyć pakowanie.

Marzę o drugim dniu świąt. Spokoju mi trzeba.

Niech i Wasze marzenia się spełnią.
Bądźcie zdrowi.
I radośni.
Miejcie bliskich przy sobie.
Tego Wam życzę.

pinspire.pl


PS. Dzięki dziewczyny za kartki
i w ogóle.
za wszystko
kocham Was... czy coś :)

5 komentarzy:

  1. My też wyjeżdżamy dzisiaj do mnie do domu. Będziemy z powrotem w Drugi Dzień Świąt. i wtedy sobie dopiero odpocznę... ;-)

    Kochana, ja też dziękuję za kartkę i życzę Wesołych Świąt!
    Ściskam! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. :o)
    Wesołych Świąt Mysko! :o* :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych!!! Szczególnie dla Gutka :-D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...