22 gru 2012

Kruche ciasteczka z konfiturą różaną i życzenia

Dzisiaj tak szybciutko wrzucam przepis na ciasteczka, które nie były kompletnie planowane, ale kiedy wygrzebałam w spiżarce mały słoiczek z konfiturą różaną i poczułam jej zapach, to nie mogłam się powstrzymać i zaraz pobiegłam do kuchni zarobić kruche ciasto.



Składniki:
0,5kg mąki
1 masło
1 żółtko
2 łyżki cukru
2 łyżki śmietany

Z podanych składników zarobić ciasto i schłodzić przez co najmniej godzinę w lodówce.
Przepis ten, że się tak pochwalę, wymyśliłam sama... i owszem, jest mało słodkie, ale wydaje mi się, że do konfitury idealne (wierzch posypujemy cukrem pudrem;)

Zarobione ciasto wałkujemy i wykrawamy wzory wedle upodobań :)

Ciastka pieczemy ok 12-15 min w 170st.

Poszczególne sztuki łączymy za pomocy konfitury :)


Na koniec jeszcze....

Wesołych Świąt!
mysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...