30 lip 2012

HELP WANTED

Wczoraj okazało się również, że młodsza siostra Magdaleny - Anna - jest także bardzo sympatyczna. 
A nawet więcej. 
Jest urocza do granic możliwości.
I piękna. 
Sama Magdalena dość przeciętna, choć nie można powiedzieć, że brzydka. Zapewne. 
Ale Anna... no, no, fiu, fiu. 
Powiem Wam, że jak ona teraz - lat mając około ośmiu - robi takie wrażenie, to klękajcie narody. 
Za dekadę, w przybliżeniu, złamie niejedno serce, niejednemu młodzieńcowi. 
I nie, że tylko ja w świat taką opinię przekazuję.
Albowiem mój małżonek słowa me potwierdził w zapale, aczkolwiek więcej na ten temat zapewne się nie odezwie, nie chcąc być źle zrozumiany ;)

Teraz tak.
Jeśli dostanę choć jednego ogórka jeszcze... jeden wystarczy... to przysięgam, że wybuchnę.
Z cukinią to samo. 
Paprykę chętnie przyjmę, lub pomidory. 
Ale ogórkom i cukinii mówię NIET. 

Ostatnio:
G: Mamo, a jak się robi dziewczynka, a jak chłopczyk?
G: Mamo, a jak ono się w brzuszku bierze? (czyt. skąd;)
G: Mamo, a jak się ono bierze na powietrzu? (czyt. jak się rodzi;)
G: Mamo, a czy to boli?
G: Mamo, a czy Ciebie to bolało?

źródło

17 komentarzy:

  1. Aaaaa
    to już takie pytania???
    o matko, tzn że mnie też niedługo to czeka :/

    Dobrze, że jesteś pierwsza, szlak przetrzesz ;p

    PS Ja w tym roku nie zrobiłam ani 1 ogórka. Albo nie zjem w zimie żadnego, ale będę pasożytem na mej rodzicielce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem w szoku, że to tak szybko ;)
      A zaczęło się od tego, że go "fajfusek" swędział i powiedział, ze nie chce go mieć ;) To ja mu powiedziałam, że już po zawodach, bo jest chłopcem i że dziewczynki nie mają... i poszło... cała litania ;)

      Ja wczoraj zakisiłam ostatnie 20 słoików. Zostało trochę jeszcze, ale nie chce mi się już ;) Zresztą nie mam ochoty całej zimy na ogórkach kiszonych przejechać :)

      Usuń
  2. moje ogórasy też siem kiszą a właściwie rozpaczliwie próbują wyjść ze słoików - wyciekają :/
    ale nie tak znowu za wiele ich ja tam wolę dżemiki, zaraz się będę dziubać ze śliwkami ;) a pytania... - no co odpowiedziałaś napisz!! ściągę daj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ładnie je musiałaś doładować, że aż wyciekają :)

      Ja się przymierzam do porzeczek, bo od babci przywiozłam :) Galaretkę zrobię, ale niedużo, bo mało tej porzeczki :)

      Ściągi nie dam! Wykluczone! Kombinuj! :P:D

      Usuń
  3. No Myska ! Włącz kreatywne myślenie :-D
    Dasz radę bez dwóch zdań a i Gutek będzie w 100% usatysfakcjonowany odpowiedziami :P
    .... chciałabym być przy takiej rozmowie... :P

    :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No włączam, włączam... ile trzeba się nakombinować, żeby niespełna czterolatkowi wytłumaczyć "oczywistości" to szok :)

      Usuń
    2. Mój kiedyś stwierdził na to: chłopcy mają ogonki, a dziewczynki rurki :)
      Udało się jeszcze zbyć na szczęście większe tłumaczenia... wywnioskował tylko, że dzieci się biorą z rurek, bo mama ma rurkę....

      Wyobraźnia dzieci nie zna granic :)

      Usuń
    3. Ha, ha. Ale fajne :) O ogonkach słyszałam, ale że dziewczyny mają rurki - pierwszy raz! Świetne skojarzenie! :)

      Usuń
  4. I rozważnie, Kochana odpowiadaj, rozważnie, bo każda odpowiedź może zaważyć na światopoglądzie Gutka.:)))
    Będę to dopiero miała, będę to dopiero miała... :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak mogę Maryanko :) Ale obok tych pytań, które napisałam, jest jeszcze cała seria podpunktów, typu: "a dlaczego?", "a po co?" etc ;) Ćwicz kochana umysł bo nie znasz dnia, ani godziny :)

      Usuń
  5. Jak to dzieci, milion pytań na minutę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze sie, że nie jestem jeszcze na etapie takich pytań i pytań w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to jak staniesz przed pytaniami, to ze zdwojoną siłą hihi :)

      Usuń
  7. A skąd mu takie pytania przyszły na język? Czyżby piekna Ania zawróciła w głowie młodocianemu Gutkowi?Haha!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd?
      bo mu siusiak przeszkadzał ;) i samo poszło :)

      Usuń
  8. Hahaha! ;-)))
    I jak mamusia poradziła sobie z odpowiedziami??? ;-P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...