8 sie 2011

O WYRÓŻNIENIU CZ.I

Drogie dzieci.
Ola dostała nagrodę. Nagroda jak to w Internecie bywa jest w formie łańcuszka. 
Łańcuszki zazwyczaj omijam szeroki łukiem, nawet jeśli mi w nim grożą trwałym kalectwem, wielkim nieszczęściem, czy śmiercią. Ale te blogowe są urocze same w sobie. A to ludzie piszą o ulubionych rzeczach, a to zdradzają tajemnice…. Dzięki nim blogerzy dają się lepiej poznać.
No i Ola nagrodę przekazała dalej. Między innymi zaszczyt ten kopnął i mię, za co bardzo, bardzo dziękuję.
Zasady są takie:
1.       Napisać, kto nas nominował
2.       Wkleić logo wyróżnienia
3.       Napisać o sobie 7 rzeczy, o których czytacze jeszcze nie wiedzą
4.       Nominować kolejne 16 blogów.


Ad.1. OLA (klik) nominowała mnie za „szalone reportaże z życia codziennego” czym rozbawiła mnie po pachy, bo od kilku tygodni mam wrażenie, że moje jajo wraz z Onetem nieco skisło i nic szalonego w moich postach już nie ma. Blogspot jest fajny, bardzo dobrze mi się tu organizacyjnie pracuje, ale mam wrażenie, że na Onecie zostawiłam nie tylko półtora roku…. ale i natchnienie.
W związku z powyższym nie do końca czuję się godna przyjąć takie wyróżnienie.

Po przemyśleniu sprawy postanowiłam jednak wyluzować nieco i wciągnąć się trochę do zabawy. Zaczęłam myśleć nad tym, czego o mnie nie wiecie…
I nic…
To wiecie…
Hhmmmm, tamto też…
O tamtym nie chcę…
Hmmmmm…

Więc może zechcecie pomóc i powiecie co was o mnie ciekawi?
Pytać można o wszystko, aczkolwiek ja nie na wszystko odpowiem :)
Jak nie będzie pytań, to opowiem głupoty i będziecie żałować :)
No.
Resztę punktów spełnię w następnym poście, obiecuję.
To do następnego razu!

3 komentarze:

  1. A powiedz z takich prostych, codziennych przyjemności, która daje najwięcej błogiej radości???

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysko.... czego w życiu boisz się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. ulubiona książka względnie ulubiony pisarz?
    2. jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...