10 maj 2011

Z ONETU: SŁOŃCE ŚWIECI, A TAKŻE NA KOGO WYPADNIE, NA TEGO BĘC!

Dzień dobry Państwu.
To ja.
Ciepło mi w końcu.
Siedzę zatem w piasku od wczoraj i grzeję lico do słońca. Ogólnie dużo dzieci mamy na placu zabaw. Jak również wszelkich drobnoustrojów w tym pasożytów. Grunt, że moje dziecko w tym sezonie zrezygnowało z jedzenia piasku. Może jakoś przetrwamy wśród całej hałastry.  

Kupiłam sobie kieckę. Co ja gadam. Kupiłam sobie sukienkę. Sukieniusię. Sukieneczkunię. Mówię Wam. I na lato i na zimę. I do obcasów i do płaskich. Zakładam perły i jestem dama na bankiecie (buehehe, kiedy ja ostatnio na bankiecie byłam), zakładam duże drewniane i mamy wieczorek ze znajomymi. Co za uniwersalne cudo.
W dodatku leży idealnie. Bo wszystkie gruszki wiedzą, że to wcale nie jest proste. Albo dekolt trza kamuflować, albo boisz się, że na tyłku zaraz strzeli. Także no. Cud.

Poza tym gościłam rachmistrza w zeszłym tygodniu.
Dzwoni domofon
Ja: słucham
Pani: dzień dobry, ja ze spisu powszechnego… bla, bla, bla…
Ja: szkurde.     
Bo ogólnie nie spisałam się przez Internet i gdzieś słyszałam, że Ci spisywacze zapukają do co piątego mieszkania, czy jakoś tak. Więc oczywiście liczyłam na to, że będę pierwsza albo druga, ale na pewno nie ta co piąta. A tu klops. No co? Wychodzę z założenia, że kablowanie na kogoś jest świństwem, a kablowanie na siebie samego to dodatkowo głupota.
No ale nic. Powiedziałam co wiedziałam. I dobra - powiem to. Niechętnie, ale powiem. N-i-e-b-y-ł-o-t-a-k-ź-l-e. Nawet pytania nie były szczególnie osobiste. Pani nie była ciekawa ile zarabiam (buehehe), czy noszę majtki (noszę) lub jakie dragi ostatnio wciągałam (żadne), więc ok. Dodatkowo Gutek nam się zaprzyjaźnił z przepytującą, tym bardziej nie mogę narzekać.
Jak również. Karta dźwiękowa siadła w naszym starym dziaduniu, gdyż albowiem małe, zwinne łapki wetknęły spinacza biurowego w szparkę (sekretarkę) co jest na kartę jakąś tam. Jako, że szklanka do połowy pełna dzisiaj więc cieszymy się, że to tylko karta dźwiękowa.
Dobra.
Idę zrobić coś pożytecznego. Buty przeglądnę. Albo zjem coś może.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...