22 lut 2011

Z ONETU: ZASZCZYCONA MYSA

Ekhm, ekhm…
Zaszczyt mię kopnął kąchani (i teraz jestem„ą” „ę” ;)

Pewnie większość z Was już zdążyła zaznajomić się z obyczajem przekazywania sobie różnorakiego rodzaju wirtualnych wyróżnień i nagród… sama spotkałam się z tym niejednokrotnie na innych blogach.
Jakież było moje zdumienie, kiedy i ja przeczytałam o wyróżnieniu dla mnie.

Wygląda ono tak:
  
A zasady są takie:

1. Podziękuj za wyróżnienie
Kawoszko, bardzo, bardzo Ci dziękuję. To niezwykła niespodzianka dla mnie. A najbardziej cieszy mnie fakt, że dostałam ją właśnie od Ciebie. Dziękuję!
2.Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
Po lewej stronie ekranu jest lista, tam możecie znaleźć Kawoszkę. Gdyby ktoś miał problemy (?!) to proszę TĘDY

3. Umieść u siebie logo wyróżnienia
Tak też czynię.

4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
Tutaj pozwolę sobie złamać nieco zasady.Przyczyna jest taka, że musiałabym przekazać tę nagrodę wszystkim do których zaglądam…. a tych blogów jest sporo (niektóre jeszcze nie zalinkowane;) Są tacy blogerzy,  których czytam regularnie, a oni nie mają o mnie pojęcia… i niech tak zostanie ;)
Dlatego nagrodę przekazuję jednej takiej, z którą ciągle zapychamy sobie wzajemnie skrzynkę pocztową.
Krokodylku o Tobie mowa ;) 

5.Umieść linki do tych blogów
Po lewej, lub TĘDY

6. Powiadom o tym nominowane osoby
Tak też czynię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...