9 lut 2011

Z ONETU: ROZRYWKOWO

No wlazłam na tego Pudelka, żeby sobie humor poprawić, bo coś dzisiaj nie bardzo… i normalnie nie wiem.
Telekamery ponoć ustawione, a Ola Kwaśniewska to już stara panna (ba! moja rówieśniczka!).
Ale kim do cholery jest ten chłystek Dżastin Biber czy jakoś tak? Co on przepraszam robi? I z czego jest sławny? Ja go nie znam, a co kilka plotek go widzę. Brzydkie to to takie, ale ok, stara dupa jestem przy nim, może młodzieży się podoba.

A propos młodzieży.
Dostałam zaproszenie na NK od jakiejś Marty De.
Na zdjęciu jakaś taka słodka dziunia…niby ładna, tylko młoda strasznie.
Nazwisko też mi nic nie mówi.
Patrzę dalej.
Czy znam kogoś z miasta Krosna?
A tak, znam. Ale to nie ona.
I za młoda.
Patrzę na ilość znajomych i nie wierzę.
Patrzę więc znowu i liczę cyferki.
65155
Senkju.


Dzwonię wczoraj do M, bo… bo… bo… a bo tak i pytam
Ja: wszystko ok? jak droga?
M: aaaa myska, ale ze mnie debil
Ja: co się stało?
M: zapomniałem zaciągnąć ręczny przy tankowaniu i jak poszedłem płacić to mi auto zjechało
Ja: COO??? – wyrzucam głośno
     I puknąłeś w kogoś? – nieco spokojniej
M: eeeee nieee… no coś ty? – prawie żartem
Ja: no to?
M:  mało do rzeki nie wjechało – już na luzaka
Ja: aha to spoko – bo skoro rzeka, to naprawdę pikuś

Po powrocie do domu mąż rzecze:
M: myska, na stacji są kamery, nie? Myślisz, że umieszczą to na youtube?

Tak więc kochani,
Jeśli spotkacie się na jutjubie z filmem, w którym spory, nieogolony facet goni auto (które zjeżdża do rzeki), otwiera pilotem, wskakuje, zaciąga ręczny i parska śmiechem to znaczy, że to mój mąż ;)

I wszyscy teraz w nowej karcie otwierają jutjub;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...