23 lut 2011

Z ONETU: CIĄG DALSZY ZASZCZYTÓW

Więc tak,
znowu dostałam kwiatka.
Tym razem piłeczkę odbiła Krokodylka, która zachowała się znacznie bardziej na poziomie niż ja. Nazwała mnie bowiem „bratnią duszą”, a ja biję się w pierś i wyjaśniam dogłębniej dlaczego właśnie ją zdecydowałam się wyróżnić:

  1. Czuję to samo ;)
  2. Nawet nie wiem, w którym dokładnie momencie tak sobie do gustu przypadłyśmy
  3. Zna mnie chyba najlepiej spośród wszystkich czytelników
  4. Znam ją najlepiej ze wszystkich moich czytelników
  5. Dziękuję jej za to, że nawet jak sama zalicza dołek to spieszy pocieszać i mnie
  6. A kiedy nie trzeba pocieszać to pisze do mnie różne fajne rzeczy
  7. Mamy podobne poczucie humoru
  8. Mieszka w cudownym miejscu, czego szczerze jej zazdroszczę :)
  9. Na pewno jest coś jeszcze, o czym teraz nie pamiętam bo mielone przypalam.
Lecę, pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...