15 cze 2010

Z ONETU: TAK TYLKO NA CHWILĘ

….zajrzałam do Was, bo chciałam, żeby kalendarzyk (ten z lewej) ładnie wyglądał;) Równiutko idę, co? :)

Wpadłam w wir wystawiania rzeczy na allegro. Strasznie dużo mi się tego nazbierało. Także w wolnych chwilach robię zdjęcia, obrabiam, i opisuję… jest z tym trochę roboty. Ale spoko, już kończę, będę miała więcej czasu na pisanie :)

Pierwszy raz w tym roku robiłam młodą kapustkę…. Pół garnka zjadłam jako przystawkę bo obiad dopiero jak M wróci. W każdym razie wyglądam teraz jakbym w ciąży była… chyba pójdzie plota po osiedlu ;)

Jeździmy za drzwiami, nic nam się nie podoba… znaczy…. mnie się nic nie podoba. Patrzę z daleka... oglądam, niby ok… podchodzę bliżej i masakra jakaś.

Spadam, muszę się wprowadzić w jakiś stan wyciszenia i harmonii… bo zaraz mają przyjść moje siostrzenice, a one są dość… eeee…. powiedzmy – żywe – nie chcę się denerwować zanadto ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...