31 maj 2010

Z ONETU: A W OGÓLE TO....

…..wczoraj był Międzynarodowy Dzień Bez Stanika. Dlaczego nikt mi nie powiedział? Dowiedziałam się po 22.00. A ja jak ta głupia cały dzień łaziłam w. Co prawda odpięłam ramiączka ale jednak w.

Eurowizja też już była? No proszę, wszystko mnie omija.

O! Następne! Jak się dowiadywałam o ważnym MDBS (patrz wyżej) to na jedynce spokojnie zaczynało się Love Actually. Świetnie – też nie oglądałam. Przegapiłam mój namber  łan, cudowną Emmę, znakomitego Alana i Liama…. brak mi słów.  

Za to cały dzień dzisiaj nie omija mnie ból głowy. Moja lewa półkula próbuje się wydostać na zewnątrz głównie przez oko i po części przez ucho i szczękę. W zasadzie trochę ją rozumiem, bo na jej miejscu też wolałabym mieszkać u kogoś innego.

Wśród dobrych nowin jest taka, że ptoszek już nie jest zagadkowy. Moje wczorajsze zapytanie okazało się dla niektórych proste jak drut (dygresja: nie wiem dlaczego tak się mówi, przecież drut można powykrzywiać, poplątać, szczególnie jak jest cienki. ustalmy więc, że jest to drut taki co to fundamenty nam zbroili. Czy to też drut? A może już pręty? Czy drut to to samo co pręty? – bardzo ciekawe – koniec dygresji). Odpowiedzi nie było za wiele ;) Ale jak wszyscy wiemy nie liczy się ilość tylko jakość ;) Po dogłębnej analizie wizualnej i słuchowej oraz zasięgnięciu wiedzy u tak zwanych źródeł (głównie wikipedia i ptaki.polska.pl) pierwsze miejsce zajmuje Duśka, która to została niniejszym uznana za Pierwszego Ornitologa Mysy. Drugie miejsce otrzymuje Figa, rozumiem, że jakość zdjęć mogła zmylić nieco trop. Trzeciego miejsca z braku laku nie ma.
A tak w ogóle, to wszystko okazało się straszne, bo wyszło na jaw jaka jestem ograniczona. Do tej pory myślałam, że kopciuszek to:
a) taka biedna, brudna dziewczynka, co to ją macocha i złe siostry prześladują, a dobra wróżka balem czaruje, żeby o północy z marzeń obedrzeć…. (spoko, wszystko się dobrze kończy)
b) lumpeks o wdzięcznej nazwie kop-ciuszek ;)
A tu proszę! Okazuje się, że nasz ptoszek to też kopciuszek! Jak dla mnie  - bomba!

Kartkę na czerwiec przerzuciłam dławiąc się herbatą… strasznie dużo urodzin, imienin i rocznic nam się zapowiada. Pierwsze święto jutro – dzień dziecka, kochanie co mi kupisz? ;)

A pedicure to bardziej czerwony - w kierunku koralowy czy taki bardziej czerwony - w kierunku różowy walnąć? (1. jakby to miało jakieś znaczenie, 2. ciekawe, ilu facetów wie o co mi chodzi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...