6 maj 2010

Z ONETU: TRZY SPRAWY

Robaczki moje, zapomniałam spytać jak Wam minął długi weekend! Mam nadzieję, że nie mniej atrakcyjnie jak nam ;)

Sprawa 1
Póki pamiętam…. kochani, chciałabym wam napisać, że czytam Was! Podsyłacie mi linki do siebie, a ja tam włażę! Nie zawsze znajduję czas lub pomysł, żeby skomentować cokolwiek, jednakże czytam wszystko, od deski do deski, przysięgam! Bo ja to jestem taka mała, szara myska, co to więcej czyta i słucha niż mówi! Spoko, może się rozkręcę z czasem ;)

Sprawa 2

Wiecie co mi się dzisiaj śniło? Wiem, miałam nie opisywać tu swoich snów, ale tego nie da się nie opowiedzieć. 

Śniło mi się mianowicie, że byłam dziewczyną STINGA! Bardzo chciałam niniejszym przeprosić swojego męża, bo nie wiem co się z nim działo w tym moim śnie. Wygląda na to, że się jeszcze nie znaliśmy ;) Na złagodzenie sytuacji mogę dodać, że to nie był sen erotyczny lecz problematyczny! Otóż próbowałam swojemu chłopakowi – Stingowi – wyperswadować jego fryzurę a la Radosław Majdan przed przeszczepem (choć po przeszczepie wcale nie jest lepiej, jeśli o mnie chodzi). Problem był w tym, że jako jego dziewczyna miałam niewielki posłuch.

Ten sen i tak był lepszy, bo wczoraj mi się śniło, że mieliśmy z M i z Gutkiem wypadek samochodowy, a potem wyśniłam, że pewnemu komuniście (dziecku idącemu do I Komunii, a nie wielbicielowi komuny) dałam w prezencie wyjedzony do połowy słoik z Nutellą. No dobra, przyznaję się, że wyżarłam pół słoika jak czytałam Wasze i swoje wypociny (tak – dobre było, nie – nie żałuję ;)

Sprawa 3
Coś jeszcze chciałam…. A! Widzieliście galerię Grześka Housa na onecie? Normalnie gały wywaliłam z niedowierzania. Doprawdy, ten facet stanowczo nie powinien się golić na gładko! Nigdy!

PS. A propos I Komunii. To w ostatnią niedzielę widziałam jak jakiś młokos ledwo z kościoła wyszedł, a już w Empiku konsolę wybierał (nawet się nie przebrał). Czy to aby dobry kierunek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...