26 maj 2010

Z ONETU: OSOBIŚCIE

Oj, ale się zagalopowałam w codzienności. Nie mogłam znaleźć czasu na sklecenie kilku słów. Ażeby mi nudno nie było to moja babcia postanowiła dodatkowo skręcić sobie nogę.
Ale przejdźmy do meritum.
Otóż! Wszyscy wiedzą jaki mamy dzisiaj dzień. (Ktoś jeszcze życzeń nie złożył?) Moja mama zawsze powtarzała: pamiętaj, jak będziesz miała chłopaka, to zawsze patrz jak on traktuje swoją matkę, taki sam będzie w stosunku do ciebie... Chciałam się zatem publicznie z tym zgodzić!
Pragnę również podzielić się z Wami faktem, że dzisiaj moje dziecko po raz pierwszy w życiu samodzielnie nazbierało garść stokrotek i mi je wręczyło, mówiąc: dam!. Rewelacyjnie się wstrzelił jeśli chodzi o datę - zuch chłopak! uśmieszek 

DO MAM!
Drogie mamy, życzę Wam:
  • dużo zdrowia – bo bez niego licho
  • uśmiechu – na wszystkich twarzach jakie napotykacie
  • cierpliwości, pokory, wyrozumiałości – bo macierzyństwo bywa trudne
  • egoizmu – tego zdrowego, żebyście pamiętały, że poza tym, że jesteście matkami,jesteście również kobietami.
  • ambicji – bo poznawać świat i spełniać swoje pragnienia można również z dzieckiem przy nodze
  • i żeby ojcowie waszych dzieci nosili was zawsze na rękach   

      oto stokrotki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...