16 kwi 2010

Z ONETU: A KIND OF MAGIC

M przełącza kanały, natrafia na wróżkę
Ja:O zostaw! Pośmiejemy!
Zostawia.Do programu dzwoni pani.
Wróżka: halo, halo, tu tarocistka jakaś tam
Pani: dzwonię, żeby się dowiedzieć tak ogólnie o zdrowie swoje, bo jakoś tak ostatnio… no… nie bardzo… eeeee czy będzie gorzej?
Wróżka: dobrze, proszę podać swoją datę urodzenia
Pani: coś tam, coś tam, 1943
Ja: no to ja się nie dziwię, że powoli niedomaga jak ma blisko 70 lat.
Wróżka: a czy leczy się pani u lekarza?
Ja: no gdzie by nie….. pewnie stawy, ciśnienie i coś jeszcze
Pani: taakkk…. Bo mnie ręce bolą i nogi, nie mogę chodzić czasem
Ja: wiosna przyszła, powinna na słońcu więcej siedzieć, lepiej by się poczuła, a nie głupoty oglądać.
Wróżka rozkłada karty i mówi: no faktycznie widzę u pani spadek formy… ale proszę się nie martwić, zbliża się lato… słońce, spacery i na pewno będzie się pani lepiej czuła. Kto następny, Halo? Halo?

Myślicie,że powinnam zostać wróżką? ważniak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...