16 mar 2010

Z ONETU: SKASOWANE

Od pewnego czasu polityką się nie zajmuję, zamiast oglądać Fakty czy Wiadomości czytam dziecku bajki i czuję się przez to o niebo lepiej. W pewnym momencie wydarzenia polityczne w naszym kraju mnie przerosły, a zachowania niektórych polityków zaczęły wprawiać w konsternację i zakłopotanie. Dlatego dałam sobie spokój. Swój obywatelski obowiązek w postaci wyborów spełniam na zasadzie wybrania „mniejszego zła” i partii bądź polityka,który bardziej sprzyja moim poglądom, zawsze mając w świadomości, że i tak niewiele się zmieni.
Postanowiłam, że na moim blogu polityki nie będzie, szkoda mi na to czasu – dlatego usunęłam ostatnią notkę.
Figa – przepraszam! Wiem, że chciałaś coś napisać. Możesz to zrobić tutaj.
A tak poza tym – gołąb wrócił dziś rano  uśmieszek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...