12 sty 2013

DZIEŃ SZÓSTY WYZWANIA FOTOGRAFICZNEGO

Ło rany, już prawie 17, a ja dopiero kompa włączyłam. 
Sobota mi leci zawsze jak szalona i w zasadzie można by powiedzieć, że na weekend porzucam lapka w kąt. 
Niemniej jednak, słowo się rzekło z tym wyzwaniem, kobyłka zatem stanąć musi.
Ale bez zbędnej treści dzisiaj, bo jeszcze chcę zaglądnąć do Was (a tu z każdą godziną i każdym płatkiem śniegu robi się coraz trudniejsze na tym moim wygwizdowie :)



DZIEŃ 6: NA TALERZU
Dzisiaj, proszę państwa, szef kuchni poleca burrito meksykańskie. 
Zawsze mi glut zwisa na wszelkie tortille, burrita, kebaby i hamburgery - nic na to nie poradzę. Oddam każdy kawałek ciasta za coś takiego!
A przepis niedługo pojawi się w mysiej norze (skoro już fotkę zrobiłam, to mogę wrzucić:)

PS
jutro ostatni dzień... mam sporo przemyśleń... strzeżcie się :D

38 komentarzy:

  1. Kiedyś nie lubiłam buritto, ciekawe czy teraz by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kochanie. ja lubiłam zawsze hihih :)

      Usuń
  2. Mysko to ja czekam z niecierpliwością na przepis! przez rok musiałam błagać Małża, żeby chociaż spróbował kebeba (bo on jest upary co do jedzenia i jak nie to nie i koniec kropka amen!) ale po tym, jak jakimś cudem spróbował to jadłby go codziennie. Mam zatem chytry plan zrobić mu burrito i powiedzieć, że to taki kebab meksykański- wtedy na pewno spróbuje ;p Także z chęcią wypróbuję Twój przepis ;)

    Powiadasz, że mamy się strzec? Brzmi obiecująco ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis do nabycia w mysiej norze:)
      Poważnie jest ktoś kto nie lubił kebaba? wooow. dobrze, ze w końcu udało ci się go namówić :)
      powodzenia! :)

      Usuń
  3. WOW!!!! Kobieto ale kusisz!!!! mi też właśnie glut zwisł!
    Te tekst na stałe wpisuje do swojego słownictwa!
    Aż mi łeza poleciała ze śmiechu!

    Jesteś zarąbista!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dzięki :)
      glutem proszę się częstować do woli :)

      Usuń
  4. też lubię meksykańska kuchnię :) pyszna i ...pikantna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam! z pikantnością jednak muszę ostrożnie, bo chłopaki nie mogą! :)

      Usuń
  5. oooo to to co lubię...mniam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naprawdę kusząco - sama też lubię takie rzeczy :)
    Czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis do nabycia na moim drugim blogu :)

      Usuń
  7. Wygląda kusząco... Tylko mnie denerwuje jedzenie, które się "rozlatuje" i nie ma jak zjeść bez upadania składników...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to ja bym musiała z połowy swojego jadłospisu zrezygnować :)

      Usuń
  8. u Lilijki pizza, a Ciebie jeszcze pyszniejsze pyszności, język mi za chwile do gardła ucieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, dzisiaj to się dopiero człowiekowi przyjemnie bloguje :)

      Usuń
  9. Dzisiaj przeglądać blogi bez jedzenia pod ręką - niemożliwe :)
    No i zrobiłaś mi smaka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to. dzisiaj przegląd blogów z pustym brzuchem niemożliwy! :)

      Usuń
  10. Ależ wszędzie dzisiaj pyszności, no... I mam ochotę na wszystko, teraz na tortillę. Też oddałabym ciacho za taką piękną tortillę! ;-D
    No to czekamy na przepis Mysiu! :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masakra! Jest godzina 00:24 a ja mądra zabrałam się za przeglądanie blogów ze zdjęciami KU(sząco) KU(linarnymi)... Umieram... a żołądek tak mi marsza gra jak nigdy! Dobrej nocy życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha... u mnie lodówka dzisiaj non stop jest otwierana odkąd zabrałam się za przegląd zdjęć :)

      Usuń
  12. Haha, u Ciebie burrito, u mnie tortilla ^^ z mojej niestety niewiele zostało do zdjęcia, ale było już tak późno, że nie miałam co wykombinować. Bo sobota też szalona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że ja zdążyłam z tym zdjęciem nim chłopaków zawołałam, bo też by mi pewnie oblizany talerz został :)

      Usuń
  13. Smakowicie wygląda! Przepis by się przydał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Burrito!
    Mniam, mniam,mniam!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mi kobietko smaka narobilas. Mezu moj chyba znowu bedzie testowal wyczyny kulinarne swojej zonki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie! Przez żołądek do serca! :)

      Usuń
  16. Uwielbiam takie smieciowe jedzonko ;-)
    A Twój przepis przetestuje w sb ale znając nasze wspólne smaki/lubosci ;-) to będzie pycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby smakowało! My to pochłaniamy w sporych ilościach :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...