24 paź 2011

B-DAY!

Zawsze chciałam mieć trzydzieści lat.
Serio.
Kiedy obchodziłam 22 urodziny (a może to były 23?), rozmawiając z kumpelami twierdziłam, że to wszystko ściema, ja czekam na 30.
Nie wiem dlaczego, ale wydawało mi się to, że to jakiś magiczny wiek dla kobiety. Jest już samodzielna, miejsce na ziemi ma już raczej znalezione. Wiek odpowiedni, żeby głupie wybryki poszły w niepamięć, za to szaleństwo i piękne marzenia ciągle są aktualne.
No i się doczekałam.
Dzisiaj o 05:30 dokładnie.
Wzięłam i dołączyłam do szacownego grona :)
Żeśmy z M wczoraj troszkę zaszaleli z tej okazji i łeb mi dzisiaj napierdziusia.
Poza tym obudziłam się o 2 i przeżywałam pralkę, którą zakupiłam w ten weekend i zostałam przez sprzedawczynię w błąd wprowadzona. Obiecywała, ta pani, że pralka posiada funkcję, na której bardzo mi zależy, trzy razy ją o to pytałam. Powiedziała, że teraz wszystkie pralki to mają i że to oczywista oczywistość, dlatego nawet o tym nie piszą. Więc zapłaciłam ufając, tak?. Pralkę miałam dzisiaj jechać odebrać.
I kupa.
Mało która pralka tę funkcję posiada, a ta zakupiona przeze mnie na pewno jej nie ma. Dowiedziałam się  o tym przeglądając fora internetowe i mam zamiar dzisiaj wrócić do tegoż sklepu i zrobić awanturę.
Miałam ochotę zrobić to o tej drugiej w nocy, bo byłam tak  wkurzona. Mieli szczęście, że w taką zimnicę dobrowolnie się nie pcham (przed 3 leciały rozmowy w toku i odcinek w stylu „żadna mnie nie chce”, bueehehe, się uśmiałam ;)
No i nie wiem….albo niech mi wymienią, albo co...
Jak będziecie słyszeli wielkie buuuum z Podkarpacia, to znaczy, że mysa się wściekła :)
Żeby nie było, że samo fiasko.
Zakupiłam micele z biodermy za połowę ceny. A także korektor rozświetlający pod oczy za 10złotych z  firmy, której nazwy nie jestem w stanie zakodować i wyjątkowo nie dostałam uczulenia.
Dziwne.
Więc mamy sukcesik. Mały bo mały, ale jakże przydatny :)
Tymczasem muszę pomyśleć nad prezentem dla M (za 3 dni jego b-day).
A także wprawić się w nastrój, bo z takim jakim mam teraz, to ja im tam szopkę wystawię, a nie awanturę zrobię ;) 

23 komentarze:

  1. Ja pitolę ale wtopa...Przegapiłam...No to w takim wypadku padam na kolana i proszę o wybaczenie! Wszystkiego naj naj naj moja najukochańsza Mysuniu!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat!!! Sto lat!!!
    Myska wszystkiego dobrego na tą 30-tke. Niech Ci się wszystko układa po Twojej myśli, i marzenia i miłości i takie tam różne wszelkiego rodzaju inne :) wszystkiego naj naj naj :* (nigdy nie byłam dobra w składaniu życzeń :p)

    a co do pralki to goń do sklepu i niech kase oddają albo wymienią na taką, jaką chciałaś, bądz co bądź nie jest to codzienny wydatek, nie ma co odpuszczać

    PS kapitalny tort dla Mysy :p

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja jeszcze raz Myska
    Sto lat!!! Sto lat!!!
    Wszystkiego naj naj naj na tą 30-tke, żeby wszystko po Twojej myśli się układało i wszystkiego co tam sobie tylko zechcesz :)

    praleczke wymień koniecznie, szkoda byłoby żebyś była niezadowolona od początku

    No i ten torcik - kapitalny dla Mysy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat Mysko :)! Ja też się powoli przymierzam do b-day ;-). Czyżbyś Skorpion czy jeszcze waga?

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooooo oooooo ooooo sto lat lat a Flaszka gdzie się pytam ;))
    A jaką to funkcję potrzebujesz w tej pralce?? kurcze ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego!Dużo sera i przyjaznych mysek :)
    A teraz wiesz, że po 30 - tce jak baba się wkurzy, to słychać ją w całej Polsce ;)

    P.S.Też jestem zaciekawiona magiczną funkcja pralki :)Zdradzisz tajemnicę?

    OdpowiedzUsuń
  7. No to siup : 100 LAAAAAT dla Myyyysyyyy !
    Drze japę Figa na całą dzielnicę aż się mieszkańcy pukają w łepetyny, że ta Figa to ma sieczkę a nie szare komórki. Myszy się jej zachciało :)

    Oczywiście najszczersze uściski, zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka, spełnienia marzeń i niech Ci Bozia wszystkie dobre uczynki w dzieciach wynagrodzi :))) :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wszystkiego najlepszego ;* I oby ta 30 okazała się na prawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysko, tak sobie właśnie myślałam, kiedy ty te urodzinki będziesz miała, bo pamiętam jak pisałaś, że niedługo po mnie wkraczasz w ten magiczny wiek. A więc witamy w gronie "gorących trzydziestek" ;-) Ucieszyłam się, że też jesteś waga jak ja, ale 24 to już pierwszy dzień skorpiona! ;-)
    Kochana, wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, pociechy ze swoich mężczyzn, radości każdego dnia i spełniania wszystkich mniejszych i większych marzeń, po kolei.. :-)
    Buziaki i miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, bo życie zaczyna się po trzydziestce! Wszystkiego szalonego i nietuzinkowego w te urodziny.
    A ta pralka to jaką funkcję miała niby posiadać?

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,Nietuzinkowego" miało być,a może mój komp ma jakąś ukrytą funkcję i sam wstawia spacje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 LAT! 100 LAT!!!
    wszystkiego dobrego droga Mysko! ja zawsze się bałam 30stki, a teraz z perspektywy 1,5 roku uważam, że to rzeczywiście najlepszy wiek - fiu bździu z łba juz uleciało, człowiek wie czego chce i zna swoją wartość (i tegoż również dzisiaj Tobie życzę ;-)
    a teraz chlupnę herbatką Twoje zdrowie... (a w weekend coś mocniejszego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ……( …… (
    …………… () --- () --- () --- ()
    …………… || -— || — || — ||
    ………… .{*~*~*~*~*~*~*}
    ………@@@@@@@@@@@@@
    …… { ~*~*~*~****~*~*~*~ }
    … . @@@@@@@@@@@@@@@
    … .{*~*~*~* W DNIU *~*~*~*}
    …{ *~*~ URODZIN 100 LAT ~*~*}
    …{ ~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~ }
    …@@@@@@@@@@@@@@@@@
    ……………… … )---------(
    ………… ____ ,-----------, ___
    …… … /_________________\

    ups... już po północy(niestety praca wezwała), ale życzenia jak najbardziej szczere. Ja sobie "myszkuję" u Ciebie od czasu do czasu, bardzo sympatycznie się czyta Twojego bloga. Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana! Padając na kolana, że mię wczoraj tu nie było (praca...), ślę Ci w "środku nocy" moc serdecznych życzeń. Spełnienia marzeń, pociechy z chłopaków, zdrówka, szczęścia i kufereczek stóweczek. STO LAT!!!!!!!
    [Torcik mniamniuśny i do kawy ( o tej porze) we wsam raz.]



    A ta pralka to czego nie ma co miała mieć ( bo jestem conajmniej bardzo ciekawa)?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! Padając na kolana, że mię wczoraj tu nie było (praca...), ślę Ci w "środku nocy" moc serdecznych życzeń. Spełnienia marzeń, pociechy z chłopaków, zdrówka, szczęścia i kufereczek stóweczek. STO LAT!!!!!!!
    [Torcik mniamniuśny i do kawy ( o tej porze) we wsam raz.]



    A ta pralka to czego nie ma co miała mieć ( bo jestem conajmniej bardzo ciekawa)?

    OdpowiedzUsuń
  16. No i niechcący się zdublowałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj mysko :) Spóxnione, ale szczere życzonka z okazji tych kolejnych osiemnastych :) Żart. Trzydziestka to piekny wiek dla kobiety, sama w grudniu dołączę do tego szacownego grona kobiet, tak więc rocznik 81 rzązi!
    Chyba masz już wszystko, więc życzę, żeby taki stan trwał i trwał i nigdy się nie kończył :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A za to, że się spóźniłam przesłałam Ci na starą skrzynkę( bo jeszcze swe nowego adresu mialowego do Cię nie spisałam :-p) maila. Takiego na dobry dzień.
    Całuski, Karol(ina).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. -> KROKODYLKA - nie bój boba skarbeńku, raz że Tobie wszystko wybaczę :) a dwa, że też mam pamięć jak dzwon i też zawsze zapominam :-/
    Dzięki!!!

    -> LILIJKA - ja to nie wiem co z tym komentarzem, bo na pocztę go dostałam, więc się nie martw - przeczytałam :) Ale dlaczego się nie ukazał to nie wiem :-/ Ja w tym palców nie maczałam - przysięgam! :)

    -> LILIJKA - o do dwóch razy sztuka :) Dzięki!

    _>AMISHA - oczywiście skorpion :) Ty też? :) To dasz znać, żebyśmy z życzeniami przybiegły? :) Dzięki!!

    ->AMELIA - ty popatrz, jaka ze mnie gapa o flaszce zapomniałam ;) Z tą pralką to napiszę w poście o co mi szło :)

    ->GALOPEK - dzięki, z tym serem to utrafiłam, bo ja straszny zjadacz tegoż jestem :) Dzięki, fajnie, ze jesteś :)

    -> FIGA - no to siup: dzięki Figo kochana! Sąsiadów wystraszysz kobieto :)
    mnie wystarczy, zeby choć jeden uczynek jeszcze dzieckiem nagrodziła... resztę może w inny sposób :)

    ->MILA - dzięki Milo kochana, mam nadzieję, że będzie wyjątkowa :)

    ->JULITA - taaak... ja z tych niedobrych według powszechnej opinii skorpionów :) M też :) Mieliśmy nadzieję, ze Gutek też nam skorpionem wyjdzie, ale wolał być strzelcem :) hehe... a tak serio, to jakoś nie zwracam na to uwagi, dopiero kiedy się przyznaję, ze jestem skorpionem to normalnie czuję jak powietrze gęstnieje, a jeszcze jak wspominam że mam męża skorpiona to wszyscy się dziwią. Nie wiem dlaczego :)
    Dzięki za życzenia :)

    ->MARYANKA - dzięki :) bardzo mi się to wszystko nietuzinkowe podoba, bo ja bardzo lubię nietuzinkowe rozwiązania :)

    ->OLA - a dziękować, dziękować :) o.o.o. dokładnie o to loto :) popatrz, ja zawsze marzyłam o trzydziestce... fajnie by było gdyby została, chociaż tak sobie myślę, że może 40 też ma coś w sobie :)

    ->IWONA - o wow, jaki torcik :) Trza było nie pisać o tej północy, nawet bym się nie kapnęła :) Dzięki za życzenia i zapraszam do dalszej lektury, postaram się nie zawodzić zbyt często :)

    ->LINKA - kobieto czynu ja tobie wybaczyć wszystko więc nic się nie martw :) Dzięki za życzenia kochany Karolku. Idę w takim razie po kawę :)
    Dubluj się ile chcesz :)

    -> MAMATYGRYSKA - ty popatrz, ile rzeczy nas łączy. Twój mąż to może rocznik 80? Tak pytam tylko... :) Wszystkiego jeszcze nie mam, choć jest za co Bogu dziękować, przyznaję, Wbrew pozorom najbardziej mi na zdrowiu moim i chłopaków i miłości zależy, reszta jakoś sama się ułoży :) żebym tak jeszcze psychicznie twardsza była to by było fajnie :) Dzięki za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może jak się zdubluję jeszcze z raz to mi wagi przybędzie? Chociaż nie wiem co P. na takie gadające gaduły jak ja w ilości niezliczonej?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...